Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har lyst å gi noe opplevelses gave i år, er ikke før 6.sep men liker å være tidlig ute. Tenkte på noe sydentur, rallybil tur, eller noe, sammen med kamerater da (kjedelig med meg som er høygravid da) Helst under 10 000 kr. Tips mottas med takk.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har bestilt englandstur til oss jeg Samboern min har aldri vært der, og ønsket seg det veeeeldig.. Han får ikke vite noe før innsjekkinga på Gardermoen.. Dette er ikke før i november
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 2 helt like innlegg her........ Tandemhopp var suksess da min ble 20. Men koster ikke 10 000 ta, kjøper ikke så dyre gaver til hverandre.
atsjo Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Rallykjøring i en subaru ga jeg til samboer i 25 års gave.. virkelig noe han kommer til å huske:) http://www.heitmann-motorsport.com/gavekort.htm Ellers er jo sånn havrafting sikkert arti med en kompisgjeng=)
dumme mamma Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vi reiste en hel gjeng, leide minibuss og dro på svipptur til Danmark. Var veldig stas. Hadde tenkt å kjøpe Skottland tur, men var gravid da jeg også... ATV f. eks?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Rafting, brupendling, juvvandring osv. Du kunne jo alliere deg med noen av kompisene hans og sende de på en skikkelig guttehelg. Fotballtur til England om han er interessert i fotball
madame Mim Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 min samboer ønsker seg en tur hvor han kan test kjøre biler på bane... Det er drømmer turen hans=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå