Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+5 og i dag har jeg hatt kynnere hvert 5-10 minutt gjennom hele dagen. Ikke vonde men sterkere enn de har vært før synes jeg. Noen som har hatt det sånn og hvor det har gått over i rier etterhvert? Jeg ser etter et hvert tegn på at fødselen er i anmarsj;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde kynnere i 3-4 timer før de gikk over i rier da førstemann ble født....

Krysser fingrene for deg=)

Skrevet

Har det litt som deg...eller har ikke hatt det hele dagen men en del på dagen...Nå derimot har det vært hver 5-10 min,det strammer seg sinnsykt i magen og tar tak i ryggen....det er litt vondt men ikke mega vondt så lurer litt jeg også. Er 39+0 i dag jeg da og er annengangs,men er fortsatt like usikker....hehe.

Skrevet

ja de har liksom tatt seg litt opp i løpet av kvelden også og blitt enda sterkere, litt murringer, men ikke spesielt vondt. Føler nesten at de er blitt konstante. Men jeg kjenner det vel hvis de går over i rier;-) Begynner å bli litt utålmodig ja...

Skrevet

Huf slik har jeg hatt det i 1 uke nå, regelmessige kynnere, ganske vonde hver eneste dag. De kommer med 5-10 minutters mellomrom.

Kan selvfølgelig gå over i rier, men kan også bare være lureri =( Desverre!

Skrevet

Men så har jeg ennå 3 1/2 uke til termin da. Kan være derfor det ikke går over i rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...