:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 du greier det du må greie og om du tro du greier det, eller ikke tror det, så har du helt rett
*ale* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg... Den gyldne regel, prøver å leve etter dette... Mulig det er et bibelsitat....?.... Fint uansett:)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Det er hverdagene som er livet.
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Tja, det er ikke ordtak, men et vers: Gjennom regnbuens glans ser jeg himmel og hav smelte sammen i soloppgang. Og mens tankene flyr, våkner sanser til liv, og jorden begynner sin egen sang. Den sang jeg for mamma da hun døde, og har bestillt den teksten til å ha på veggen i gangen:o) Ellers er jeg litt fan av ordtaket: Jeg gidder ikke være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv.
Polina-pia Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 ingen flere...et sitat, da? ikke ordtak...
~Fanta~ Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg! Og Det er bedre å ha det bra til tross for, enn vondt på grunn av........
Mille** Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Life`s a bitch......hehe, neida. Det ordner seg alltid for snille piker, eller noe sånt. Stemmer bra for meg ihvertfall, selv om jeg egentlig er en evig pessimist (eller realist som jeg liker å kalle det). Men det pleier alltid å ordne seg for meg, på en eller annen måte. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå