pilutt1 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Han sier som han alltid gjør...jeg ønsker meg alt jeg...så det er jo helt håpløst syns jeg. Og jeg vil gjerne gi han en skikkelig fin gave,men vet ikke hva... tenker litt på et lite hotell/spa-opphold bare oss to,men nå har han bodd på hotell i 8 uker i jobbsammenheng da...Kom med masse tips,please!!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Tandemhopp, det fikk min for leeenge siden da han ble 20.
pilutt1 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ikke spes friluftsmenneske...hva er kite forresten??
pilutt1 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Tandemhopp ja,det kunne kanskje være noe ja. Vet du noe om hvor mye det koster?
Mamman til Mari Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg kjøpte to konsertbilletter til Iron Maiden da min kjære ble 35 år for en stund siden. Han ble superfornøyd, og det ble kameraten som ble spurt om han ville være med også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå