Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Skulle ikke du ta graviditetstest idag? *spent*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 JO! Det skulle jeg. Men den ble negativ. MEN... hehe, jeg har enda ikke fått mensen, så da er det håp. Ikke sant? Tar en ny test neste uke og håper det står GRAVID. Skikkelig deprimerende å se: Ikke gravid altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå