Gå til innhold

UL i morra,spent på om behandlingen har fungert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk om det ikke er egg der i det hele tatt!! uff går det an egentlig,noen som vet? bekymrer meg for alt mulig...var litt rart for jeg hadde el smerter her om dagen og det kom bittelitt slim!?! tenk om jeg har HATT eggløsning,er det mulig tro? hva om jeg må gå lenger på spray og sprøyter,da må jo jeg kjøpe mer medisin og det kan jo ta sin tid.Pleier ikke å ha det på lager på apoteket.

Nei jeg må ta og roe meg ned her,er jo helt på tuppa;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du stikki nå da?? Er det første UL? Du må være forberedt på å bruke sprøyter i ca 14 dager+- Mitt apotek har også måtte bestillt varer, men det kommer som regel dagen etter.

Du har ikke hatt eggløsning. Eggløsningslim er derimot helt vanlig:-)

Dette kommer til å gå heeelt fint vennen min!

Skrevet

Jeg måtte inn til 3 ul før jeg kunne sette el-sprøyta og alt var klart. Etter første ul, måtte jeg stikke ennå en uke med høyere dose. Bare for å forberede deg på at det kan være sånn.

Det kommer til å gå veldig bra. :-) Lykke til i morgen!

Skrevet

Hvordan har det gått i dag??

Skrevet

hei !

har ikke hatt tid til å svare,seinvakt på jobb i dag. var på UL i dag og de fant bare 1 stakkars egg på venstre side som målte 11mm. Ingen på høyre. De så det var 6-7 follikler på venstre men som ikke var utviklet seg.Nedtur men var egentlig forberedt siden det er første gang. Så nå satte de meg på hestekur,dobbel dose (300IE) fra og med i morra til og med mandag. Så er det UL igjen mandag kl 10.00

Så nå håper jeg dobbel dose noen dager gjør susen.

Lita..ser du ruger på 2 !!!! :-)))har ikke hatt tid til å svare deg etter du var på innsetting.Så utrolig spennende det blir fremover for deg,Krysser alt for at det går bra.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...