Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har noen kjent noe tegn? Hadde EL onsdag/torsdag... Noen flere?
Tone=) Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hei. jeg hadde el onsdag/torsdag jeg også. vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter så tror det meste er innbildning. skifter liksom litt. hehe
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ok, jeg har sånn murring i magen/mens-smerter. Men kan det være mens-smerter ?? :/ (såå tidlig)
Tone=) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 aner ikke. dette er helt nytt for meg=) 1pp her.
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 åi det er litt nytt for meg og, vi prøvde i desember/januar, også 2 gang nå... Dette blir spennende!:-)
Tone=) Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jupp. når tenker du å teste? eller vente på ikm?
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Vet ikke, er det ikke 2 uker de sier man kan få svar, etter el. Så kanskje om en uke... gud det er lenge til... hehe jaja vi får bruke ventetiden til og finne tegn og symptomer.. når har du ikm?
Tone=) Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 vet egentlig ikke helt når jeg skal forvente ikm. sluttet på ppillen 28 mars og fant jo el med en gang. så tenkte jeg kanskje skulle teste neste torsdag. hvis jeg holder ut så lenge. er jo helt forferdelig det her. tenker jo ikke på noe annet. dagene går så sakte.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde el 9 eller 10, nesten sikker på det. Vi hadde ikke sex rundt da jeg hadde el slim, (sex 7 dager før og rett etter el) så tviler på at det har klaffet. Håper jo selvfølegelig at det skal skje et mirakel, men tviler. Så jeg satser på neste pp! Savnet er veldig stort etter å få en spire i magen igjen, etter den jeg mistet:(
Kanskje 2009barn? Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 jeg tror faktisk ikke det klaffet denne gangen... Så jeg får vente til neste el... ;.( Har mensen-smerter og litt langt "nede". Men ingen andre tegn, eller jo, er lett irritabel, men det kan komme av mensen og så.. Så tror det er mensen som er på vei gitt.. !! Men lov og ha et lite håp da...
Tone=) Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 æsj så dumt da. jeg og er veldig skeptisk her jeg og. men aner jo ikke hva jeg skal kjenne. pleier jo ikke å ha menssmerter eller noe. men tenker at det er noe positivt med neste pp og. da er det ikke sjans for at barnet blir født helt i slutten av året. ikke så gøy å alltid være minst. og hvis ikke det klaffer da så får jeg en fantastisk bursdagsgave. hehe. tenke positivt=) men vi krysser fingre og tær. ville jo helst vært gravid i går=)
Kanskje 2009barn? Skrevet 17. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2008 Hehe enig. Det var derfor vi tok det litt rolig i februar/mars. Hvis alt går som det skulle hadde jeg hatt termin 11 januar09. MEN, tror ikke det, -enda hvertfall... En positiv ting hvis det ikke klaffa nå da, da er man ikke SÅÅ høygravid i jula/nyttåraften :-)
Tone=) Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 sant sant.=) måtte bare teste i dag for moro skyld. selvfølgelig negativ. så nå skal jeg prøve å ikke teste før ikm. vet du om det er liten sjans for å være gravid nå når testen var negativ? det var vel altfor tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå