Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Han har selv ikke fortalt at han har fått ny kjæreste, selv om de har vært sammen i et par måneder, og ungen vår har vært sammen med henne hver eneste pappahelg i den tiden. -Men ungen har jo snakket om det så jeg visste både navnet og hvor hun jobbet, så i dag tok vi rett og slett turen innom og hilste på (Hun jobber i et kjøpesenter i gangavstand fra der vi bor.) Kjempeskjønn dame, puh for en lettelse! Overleverer med glede og uten bekymring sønnen min til henne. Hvis BF klarer å rote til dette forholdet også så kommer jeg rett og slett til å bli lei meg. Krysser fingre og tær for at han holder seg på matta denne gangen!!!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 He he så bra at hun falt i smak:p Min eks hadde også virkelig trengt en dame, men eg kan ikke godt blande meg i det he he
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Du får sette ham opp på en blind date med ei kjekk dame da
junijente fikk julijente Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Så godt å høre at noen har den innstillinga til eksens nye dame :-) Det er jo (eller blir etterhvert, forhåpentligvis) barnets stemor, så enten du vil eller ikke, kommer du nok til å få høre mer om henne, og se mer til henne. Ønsker dere lykke til med samarbeidet i alle fall, alle tre :-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Vet du, jeg synes faktisk at dette var litt frekkt av deg. Det er oppgaven til BF at presentere sin nye kjæreste for deg og hvis han ikke har gjort det til nå så har han sikkert en grunn til det. Jeg mener at første møtet skulle ha vært i en mer naturlig setting som f.eks ved henting/levering av barn. JA, en stemor har valgt pakken med barn på kjøpet men må da selv kunne få styre livet sitt om NÅR man ska/vill treffe biomor?! Du synes det var en "kjemeskjønn dame" og det er stort av deg at si det, men hva var opplevelsen for stemor? Synes hun at du er en "kjempeskjønn dame" som stormer inn på jobben hennes?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Til anonym 16:09 Hva er problemet ditt egentlig? Misunnelig fordi noen biomødre faktisk setter pris på at eksen får ny kjæreste? -Og når man jobber i et kjøpesenter kan man faktisk ikke forvente at man selv får bestemme hvilke kunder man får inn i butikken. -Det er også revnende likegyldig hva kjæresten (hun er ikke stemor) til bf synes om biomor, så lenge hun har et positivt forhold til barnet.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Syntes det er kjempepositivt at du var fornøyd med den nye kjæreste. Kan skjønne at det ikke alltid kan være like lett når BF møter en ny, og man vet at barna må tilbringe mye tid med henne. Stort av deg:) Hilsen en ny stemor, og Biomor vil gjerne bli bedre kjent med meg. Best for alle parter at alle kan være venner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå