tjorven75 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har erfaring og vet pris for 3d ul i tønsberg? Tenker på det stedet som ligger like ved badeland... Når er det egentlig "best" med sånn ul?? Og er det lang ventetid osv............
piami Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei!! Jeg var der i fjor når jeg ventet datteren min så jeg husker ikke helt presis hvor mye det kostet. Tror vi betalte 550 kr. Men, det skal jeg ikke si for sikkert. Jeg fikk time umiddelbart. Ringte den ene dagen og fikk time dagen etter, men det kommer jo selvsagt ann på hvor mye de har å gjøre. Jeg var der i uke 34 og det er egentlig for sent hvis det er ansiktsbilde og slike ting du er ute etter, for da ligger bebisen så langt ned osv. Det var 100 % sikkerhet på kjønn vi ville vite siden det var veldig viktig for storebror:) Men, han som utførte ultralyden var kjempe flink. Han sjekket alt og fant det han lette etter:) Vi fikk også ansiktsbilde til tross for hodeleie. i tillegg fikk vi masse andre fine bilder og en dvd som har vært kjempe artig å se på i etterkant:)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Vi var der i uke 26 vi. Prisen har gått opp til 800,- Det anbefales mellom uke 24 og 27. Fra ca uke 26-28 synker guttenes testikkler, og vil man vite kjønn, er det derfor anbefalt å vente til uke 26. Det er max en ukes vente tid. Og som sagt over her er han kjempeflink! Forklarer utrolig utfyllende og bra. Du får både 3d og 4d (dvs 3d i bevegelse)
LivetErEnLek Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hvis du bor i tønsberg, vil jeg anbefalle deg kvinnedoktoren på "meg og magen". www.megogmagen.no
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Hmm, ble det plutselig to steder i tønsberg nå? Da får jeg jo valgets kvaler der også da jo... ;op
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jeg skal også på 3d ultralyd der du skal ved badeland. Har bare hørt masse positivt om stedet så tror like godt du kan dra dit. Jeg skal dit 14 mai og er da 26 uker på vei. Gleder oss kjempe mye
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Var der for å sjekke hvor langt jeg var kommet når jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde ikke peil.. Likte han jeg var hos. Jeg er 26+5 nå, og lurer egentlig på om det er verdt det?? Samtidig har jeg jo veeldig lyst også da..
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 hmm, altså, ser noen sier kvinnedoktoren, og det er absolutt et bra sted... liberobleier, hva heter det du ska på? er det flere ved badeland da eller...? for de her har nettopp flytta fra badeland der...
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Skal vi samles her istedet?? hehe
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 visste ikke at de hadde flytta jeg, da må jeg sjekke det ut. Jeg fant bare tlf nr på gule sider og ringte og bestilte jeg. Det er bare et med badeland og kvinnedoktoren tror jeg er for seg selv. skal sjekke. gi meg ti min
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 det er nøtterøy et eller annet legesenter, og så var kvinnedoktoren der, fram til påsken.... men hvis det er kvinnedoktoren du mener, så har de flyttet til byen, og åpnet en lekker butikk i tillegg Jeg anbefaler iallfall de...
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Da har jeg sjekka, skal på Nøtterø ultralydinstitutt, adr. Danholmen 1, Er det ikke det som ligger ved badeland?
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2008 Visste ikke at det var to der, så jeg er ikke helt sikker på hvem jeg mente i utgangspunktet ;o/ Men hvilket utbytte har man av det egentlig? Håper du ikke misforstår nå..
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 hva mener du med hvilket utbytte du har av hva da...? Er litt tett idag..hehe
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Ren nyskjerrighet fra min side og er jo ikke så ofte man får barn så pengene er verdt det syns jeg. Lurer jo litt på hvordan han ser ut, selv om ikke det blir helt sånn heller. Og så er det jo litt stas for barne far å få litt innblikk i hva som vokser i mors mage. Håper og tror at han får litt mer forståelse på hva som skjer osv. Ting blir liksom litt fjernt for mannfolka når de ikke bærer på barnet selv. Eller hva mener du?
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 du har helt rett liberobleier.... Er så kort på vei jeg, men vært på ul allerede 2 ganger... og gleeeder meg til den ordinære ul
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Jeg er veldig heldig da som får ultralyd hver mnd. Ikke for at det er noe galt med meg men fordi jordmoren jeg går til har ultralyd på kontoret, og hun er like nyskjerrig hun. Verdens søteste jordmor
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2008 Pratet med pappaen nå, han hadde veldig lyst )) Så da regner jeg med at det blir. Har vel egentlig tenkt at det ikke er nødvendig, men samtidig har jeg hatt veldig lyst. Tenkte aldri noe spes på det når jeg gikk med minsten. Dette blir 4 ungen i huset, og den siste så da blir det litt spesielt også. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det jeg. Er ikke den beste til å forklare ting alltid ;o/ Ser helt klart den i forhold til pappaen, for dem er jo hele svangerskapet ganske abstrakt. Hvertfall i forhold til oss som kjenner det på kroppen. Ser oss bli store og tjukke og får kjent spark innimellom. Her har bebisen en tendens til å gi seg nemlig.
burre Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 Kvinnedoktor er best fordi de har beste utstyret og du kommer til en lege som er utdannet fødsels lege og spesialist på ultralyd for gravide. De var på Badeland før. De har nå flyttet til byen i butikken og privatklinikken Meg og Magen. De som har hørt skryt om "de på Badeland" så er det nok Kvinnedoktor det er ment. Nøtterøy Ultralyd var jeg på først. Fikk dårlige bilder og han sa jeg kom til å få en stor unge, han er røngten lege og er ikke utdannet i å vurdere graviditet og svangerskap!!!. Jeg gikk til Kvinnedoktor for å få "en secon opinion". Der fikk jeg fantastiske bilder, mye finere CD med bildespill, video og musikk til samme pris. Det var bare tull sa legen på Kvinnedoktor at man kunne si noe om fødselsvekt i uke 25! Jeg kan ikke få sagt nok om hvor dum dere er om dere velger Nøtterøy ultralyd istedenfor Kvinnedoktor! Det er ikke til å sammenligne de to stedene. Dra til Nøtterøy ultralyd om dere skal sjekke kne eller noe og velg en som kan graviditet for babyen deres. Jordmora mi bekreftet også dette hun sa vi måtte gå til Kvinnedoktor og ikke Nøtterøy ultrayd, det sier vel litt!!
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #21 Skrevet 16. april 2008 Takker for tipset. Da ringer jeg og avbestiller i morgen og bestiller time hos kvinnedoktoren. har du tlf nr?
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #22 Skrevet 16. april 2008 du kan gå inn på www.kvinnedoktoren.no der kan du også bestille time
burre Skrevet 16. april 2008 #23 Skrevet 16. april 2008 Du kan ringe 33345222 eller 93268500. Du kommer ikke til å angre deg. lover;) Vi dytter god natt...
LinnisR83 Skrevet 17. april 2008 #24 Skrevet 17. april 2008 skal dit i morgen! gleder meg masse!!! Får ikke sove...hehehe
liberobleier Skrevet 17. april 2008 #25 Skrevet 17. april 2008 fint om du kan skrive noen ord om hvordan du synes det var....jeg skal dit i mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå