tjorven75 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har erfaring og vet pris for 3d ul i tønsberg? Tenker på det stedet som ligger like ved badeland... Når er det egentlig "best" med sånn ul?? Og er det lang ventetid osv............
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 det ved badeland, kvinnedoktoren heter det. har flyttet til byen. kong sverre gate3. og også laget butikk som heter meg og magen. Prisen for den ligger på ca 800, har selv hørt at det er best rundt 28 eller no... På kvinnedoktoren kan du få time samme uke. de er UTROLIG hyggelig og jeg har gått til dem hver gang jeg!!!! Man får så utrolig god behandling der. www.kvinnedoktoren.no
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 bare hyggelig =) du er i beste hender hos det ekteparet =)
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Det er ikke det stedet jeg tenkte på i utgangspunktet eller?? La ut på 2tri også og der hadde di visst ikke flyttet..?? Hvordan er det egentlig? Er det noe "vits å bruke penga på" om du skjønner hva jeg mener? Er litt usikker på nytten av det på en måte. Er 26+5 nå.. Var på ekstra ul kontroll på tønsberg sh i dag for å sjekke plassering av placenta, slipper ks )))) Men der hadde ho muligheten til å skifte over til 3d, men da snudde han selvsagt og det vi så var øret... ;o/
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg svarte deg inne på 2 tri jeg. =)
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 kanskje de da mener det legesenteret bak der igjen da...nøtterøy et eller annet... Hmm, men kvinnedoktoren har flyttet nå nylig jo... i påsken...
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Jepp, jeg så det ;o)) Ble litt knotete dette, fikk jo plutselig svar to steder... Og prøver å svare begge steder, tunga rett i munnen nå takk hehe
piamamma Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Det stemmer at kvinnedoktoren har flyttet inn til Tøsnberg.. De gjorde det 15 mars JEg har bestilt time der 5 mai og gleder meg masse da er jeg ikke lenger enn i uke 21, men jeg hadde en ikke så behagelid opplevelse på ordinør ul så jeg bestilte meg en ny en der med en gang
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 de er så hyggelige at!! han har hjulpet og alt hver gang, kunne ikke tenkt meg noe annet... man får MER enn hva man betaler for!!
LinnisR83 Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Ja, de har flyttet Møtte opp på nøtterøy/kaldnes jeg, men der var det ikke noe ul-senter mer! Hehehe...Måtte rushe inn til byen, men rakk det ikke gitt. Fikk ny time til neste onsdag, og gleder meg masse ) Er alle dere her fra tønsberg eller? Noen som skal føde her? Og når?
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 Bor ikke så langt unna. Skal føde på tønsberg sh den 20 juli, det er den datoen som er planen foreløpig hvertfall... ;op
LinnisR83 Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Okay Moro...Har i slutten av juli eller begynnelsen av august...kommer ann på om det blir ks eller ikke På Tønsberg sh.
LivetErEnLek Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 På nøtterøy ved badeland lå det tidligere to steder man kunne ta 3d ul. Det var nøtterøy ultralydklinikk og kvinnedoktoren. Ultralydklinikken ligger der fremdels, men kvinnedoktoren har flyttet inn til byen. De koster ca like mye, jeg har prøvd begge og har vært strålende fornøyd med begge. Men kvinnedoktoren har den fordelen at han er spesialist på graviditeter, mens på ultralydklinikken driver de med all slags ul.
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2008 Blir spennende å se da ;o) Fant ut på ulkontr på sh i dag at jeg slipper ks )) Får håpe du er like heldig som meg. At det går den veien du ønsker mener jeg... Lenge til du finner ut? Jeg syntes det var pyton å ikke vite hvertfall
tjorven75 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. april 2008 Okay, den er god. Tusen takk ;o)
prematur chris Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 jeg skal føde på tønsberg sh termin 20 juni:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 besøk www.kvinnedoktoren.no! der kan du bestille time. Han har visst flyttet nå. Ultralydklinikken ligger ved badeland. Kvinnedoktoren sa selv at han bruker en litt annen teknikk, vet ikke hva han mente med det. Vi fikk nydelige bilder, en liten filmsnutt med koselig musikk og han lot oss være der i 45 minutter! Pratet og spøkte og lo. En fantastisk opplevelse! Anbefales. Var der i uke 29. men hadde hadde hatt folk der helt opp i uke 41. Kostet 850 kroner. KOS DEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå