Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vi skal egentlig i dåp til helgen, pga mammas sykdom må vi ta med de to minste....Hadde dere dratt eller droppa hele turen? Blir ca 10 timer kjøring en vei med ei på snart 5 og en på 17 mnd trivest godt i bil begge to.Fra fredag til mandag. Blir nok lenge til neste tur...pga mammas sykdom.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde reist. Godt med litt andre tanker, og som du sier, lenge til neste tur. Så lenge barna trives i bil, gir jo svaret seg selv. Og dåp er jo en hyggelig ting, og siden ukene framover kan bli lange og tunge.. Så sier jeg bare reis på tur. God tur!
Maud Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Lurer du på om det er for lang biltur for dem, er det derfor du ber om hjelp? Hvis de trives godt i bil begge to ville jeg helt klart dratt. Dere har godt av å gjøre noe annet og treffe andre. Jeg synes altså at dere skal dra :-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja det er akkurat det jeg mener,så langt for så kort tid..Kan jo ikke garantere at minsten ikke blir lei da...Men det hadde jo vært koselig å sett vesla som er 4 mnd og vi ikke har fått møtt enda.
Sara Rompompei Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Da synes jeg jammen dere skal komme dere avgårde. Det blir fint det, med en liten ferie for dere nå. Uansett så er det jo ingenting som kommer til å skje i helgen.... og jeg regner med at dere har med dere en haug mobiltelefoner ;o) Og så kan dere komme hjem med bilder og klemmer og historier til mammaen din. Det blir nok flott det! Reis du, og senk skuldrene litt og tenk på andre ting en stakkars liten stung ) Klem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Har dere dvd til bilen. Det funker som fy her i hvertfall:o) Ta litt pauser og ha med drikke og noe godt å spise. Så ordner det seg.
Maud Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Det er vel ikke helt i samsvar med det fysioterapeuter anbefaler. Men dette er jo ikke noe dere gjør hver helg og det skader dem ikke på noen måte. Ta noen pauser underveis, sørg for å kjøre når det er sovetid for den minste og så går det kjempebra!
Trollmora Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Ta den turen, Idefix. Kan være greit å få noe annet å tenke på en liten stund. Barna klarer det fint, bare de får litt pause innimellom. Har du diskman, mp3 spiller el lign så legg inn noen lydbøker til 5 åringen. Hos oss funker det helt utmerket når vi skal sitte i bil en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå