Northernlights Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Får aldri til å gå tilbake til skolebenken, tror jeg =o( Mannen min er innlagt på sykehus igjen, og jeg vet at begynner jeg på college, blir det dager han er for dårlig til å ta seg av småen. Ikke råd til barnehage om jeg går skole,så det kan jeg vel bare glemme. Er Au Pair dyrt??
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Melder meg, men da vil jeg ha med barna mine, he he. Neida, kjenner noen som har au-pair til sine to barn istedet for barnehage. Vet ikke hva de betaler, men tror ikke det er så mye med tanke på at de ikke har utgifter til barnehage.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 kan få meg -- gratis!! jeg vil så gjerne bo i USA ett år.. sukk
Northernlights Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Betal turen selv,da ;o) Så skal jeg skaffe rom! Barn ingen hindring, Bare koselig.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Nei forresten, du hadde store edderkopper der ikke sant? Grøss!
Northernlights Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Ja, og slanger innimellom... Men du kan komme over den redselen, sjø!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Du kverker edderkopper, jeg kan ta slangene?
Northernlights Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Ja! Så deler vi på spøkelsene :oD
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Kan jeg ikke ta med mitt eget spøkelse da?
Northernlights Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 Ta med to, om du vil =o) Men det må være av den snille sorten.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Han er visst bare snill ja. Reiser til USA i mai så da "hopper" jeg av jeg da og haiker opp til deg Er det lettest å haike fra Florida eller Mexico? Var ikke til stede da vi hadde geografi på skolen Hehe, skulle likt å sett fjeset på svigers da! Jaja, drømme drømme. Hadde vært deilig å bo i et sånt klima gitt!
Northernlights Skrevet 16. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2008 Florida er bare 10-12 timer unna meg (om ikke mindre). haik derifra,men ikke sitt på med enslige mannfolk. ;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Skal passe meg ;o) Da sees vi i juni ca da ) Se opp for halvgammel kjerring med tre unger på slep!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå