Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hva bruker dere i sportsdelen nå som det begynner bli varmere, jenta mi er 12mnd og synes bagen i sportsdelen blir både varm og trang nå. men synes det virker litt hardt og ligge uten bag??hva bruker dere?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg har enten en saueskinnsfell hun sitter på,uteklær og et teppe over henne-eller så bruker jeg voksi posen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå