Cybele Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hei tuppehøner. Vi plasker jo alle i samme balje (siler samme skute...osv). Hvor ofte har dere sex? Jeg er så uheldig å være "mannen" i forholdet. Alltid lyst, alltid klar. Vi ønsker oss veldig en liten spire, han jobber bare så altfor mye og er veldig sliten. Han er klar for barn, men jeg får ham i gang max annen eller tredje hver dag:( Så min statistikk er dessverre noe mindre enn deres i sjanse for å bli gravid. Hvor ofte får dere dere?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Heisann, Vi har sex omtrent hver dag. Men av og til er vi ikke med hverandre å da har vi ikke.. =P heheeh...
gullemitt09 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Vi har heller ikke sex mer enn annen/tredje hver dag... Men for at du ikke skel mistet motet så hadde vi sex en gang når jeg hadde el, og det holdt med den ene gangen =) Så du får gi han noen dager fri når du vet du nimmer deg el, å så får dere peise på som bare det den ene kvelden ;o) Lykke til....
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vi har enda sjeldnere sex, ca en gang i uka. Situasjone er den samme, jeg er klar, men han er sliten og jobber mye. Vi har bestemt oss for å ikke forandre så mye på rutinene, for vi vil ikke bli helt opphengt i dette med å bli gravid. Men jeg satser på at jeg får napp litt oftere fremover
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vi har heller ikke mer en 1 gang i uka :/ Sånn er det og bo hjemme. Vi gleder oss til og flytte ut igjen. Han har også mindre lyst da vi bor hjemme (vi bor hos mine foreldre) ...
bomsa Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 det skal holde å ha sex annenhvær gang...:-) hvis du vil være mer sikker kan du jo prøve de eggløsningstastene....og kjøre han max de dagene..:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå