Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 vi har prøvd:) var fornøyde vi. meeen vi er mere fornøyd med libero bleiene. føler dem er tettere på en måte. hendte av og til at snuppen tissa igjennom coop bleiene på natta. men det har aldri skjedd med libero sine. ellers har bleiene god passform syns jeg. greie og bruke på dagtid når det ikke går alt for mange timer mellom hvert skift
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Fikk av svigers en gang. Aldri mer!!
Yo&La+spire Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vi har brukt coop sine noen ganger (bruker tøybleier på heltid nå, men litt før) og synes de er veldig gode:) Lekker ikke og er billigere!
Bergene Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vi bruker mye coop bleier. Helt greie de, null lekking her.
loveandmarriage Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg er kjempefornøyd med både Coop bleiene og First Price bleiene:)
Prøvigjen Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Vi brukte dem og syntes en periode at de passet lillebanet best=)
Ei stor og ei lita:) Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 vi har prøvd både coop og first price- bleiene. Var egnetli fornøgd. Men slutta å bruke då eg av ogtil fann harde pittesmå klumper (nesten som små glasskår) på stumpen til lillegullet. Ho har aldri klaga, men tenker at dette må vere ekkelt. Dersom lillegullet i ei periode må skifte mange mange bleier for dag, kan det vere et alternativ, og så bruke libero evt pampers på natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå