Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker så og si alltid truse, men gjør de fleste det eller er det like vanlig å gå uten....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke truse, men hipsters.. :)

Skrevet

Hipsters ja:)Kan ikke tenke meg å gå uten...brr...fryse på musa;)

Skrevet

Bruker ikke truse nei... g streng her i gården.

Skrevet

Av og til bruker jeg truse, av og til ikke :) Kommer an på :)

Skrevet

Bruker truse, ja.

Om det er string, hipster eller "vanlige" truser varierer jo, men jeg går aldri uten undertøy der nede ;-)

Skrevet

truse og truse....bruker hotpants og g streng.

Skrevet

bruker tanga jeg:) og av og til hipster på natten

Skrevet

Hipster her.

Men hvordan ialledager orker noen å gå uten undertøy.

Olabukse uten truse må da gnage noe helt forferdelig?

Skrevet

Hipsters her. Undertøy alltid ja.

Skrevet

Bruker KUN g streng...får helt klausen av truse eller hippsters:)

Skrevet

Jaa:) Elsker Lindex-trusene! Hvertfall no på vinteren må eg ha det for ikke å fryse på ræven, ellers går det masse i BB-boxere, fordi de er digg ikke fordi de er kul altså;) Men når meg og typen skal noe spess bruker jeg tanga, han takler ikke de "store" trusene mine:P

Skrevet

Bruker hipster eller g-streng

Skrevet

g-streng her;)

Skrevet

For ikke å snakke om glidelåsen. Vet ikke hva som høres værst ut, glattbarbert oh direkte kontakt eller hår som sitter fast....

Skrevet

Vanlig truse her. Ikke sånn bestemor-type, men en vanlig liten blondesak f.eks.. Samboeren synes boxere og hipsters er skikkelig stygt på jenter, og jeg kan ikke fordra å gå med g-streng som gnager seg inn i rævsprekken. Ikke er jeg typen til å gå uten undertøy heller.. :)

Skrevet

g streng når jeg skal ut blant folk + stort sett hjemme også. Snoopy truser når jeg ikke er i form eller har mensen (på natta)....

Skrevet

hihi, her er d hipsers :) De fra cubus 2 stk til 99 forskjellige farger og med blonder langs kanten er helt himmelsk! Kjempe god bomull! Sambo elsker hipsters synes string er mega stygt , heldig for meg! :D Synes selv at jenterompe med truse hipsters er mye mer sexy en den j* tården mellom sprekka;p

Skrevet

Jeg takler ikke truse.. Huff! Her går det bare i g-streng.. Hipsters har jeg brukt en gang eller noe.. Men orka ikke det gitt.. (Måtte jo bruke truse etter fødsel da.. Fysj.. Hehehe )

Trusemotstander :P hihi

Skrevet

Bruker alltid undertøy etter at jeg fikk barn!

Bruker g-streng under vanlige klær. Truse eller bokser, hipster ol. noen ganger under joggissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...