Gå til innhold

Jeg vil ha barn...men har ikke mann :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt lyst på barn i flere år, nå er jeg ferdi me utdannelse og i jobb...men jeg har ikke kjæreste! Jeg begynner å bekymre meg veldig nå, de fleste vennene mine har barn, og jeg som har hatt lyst på siden jeg var 15 har ikke mulighet nå :(

ååå, jeg er så lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den rette har ikke dukka opp enda.

Be til Gud,så dukker Mr Right opp ;)

Det gjorde jeg,og har det kjempeflott.

Skrevet

hvor gammel er du da?

det trenger ikke å være for sent vet du.

men skjønner frustrasjonen

Skrevet

Da gjør du som veninna mi, drar til Danmark og får litt hjelp til forplantningen.

Skrevet

.. eller bare puler på deg en unge, hvis du føler for det.

Skrevet

Jeg er 26. Jeg vet at jeg ikke er gammel, men jeg har VIRKELIG et ønske om barn! Dette ønske har vert veldig intenst de siste 5 årene :(

Jeg har tenkt litt på Danmark, men får meg liskom ikke til å gjør det...enda.-

Hvor er drømmemannen?! :(:(

Skrevet

Det er mange sjekkesteder på internett.

Skrevet

Det er fordeler og ulemper med begge deler. Fordelen med Danmark er at du slipper å forholde deg resten av livet til en barnefar. Fordelen med å få barn med en mann (kjæreste eller tilfeldig bekjentskap) er jo at barnet faktisk har en far.

Men 26 år er veldig ung alder å bli desperat etter barn, du har jo all verdens tid og mulighet til å finne kjærligheten :)

Skrevet

Dette har du nok hørt før, men....drømmeprinsen dukker opp når du minst venter det! Du er ung (så jeg i et annet innlegg her), du har god tid både til å finne prinsen og å få barn.

Det å dra til Danmark er i ditt tilfelle ikke lurt. Tenk for en fin opplevelse det blir for deg som ønsker deg barn så sterkt, å få oppleve svangerskap og fødsel sammen med mannen i ditt liv :-)

Ikke vær lei deg - du kommer mest sannsynlig til å få akkurat det du ønsker deg! Lykke til!

Skrevet

Du er ikke gammel. Har ei venninne som var desperat for kjæreste. Ingen dukka opp før hun var 32.

Da giftet hun seg,og fikk tvillinger.

Så ikke vær altfor utålmodig.

Du kan finne kjekke menn på internet,men vær forsiktig, Mange skrulliser der også.

Skrevet

Jeg sliter med å få barn... Jeg er 34, har prøvd meget aktivt i 5 år, med all mulig hjelp... Søstern min er 25, hun slet i ett år før hun ble gravid...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en tur til Stork i Kbh. Det er vel lettere for en kommende mann og akseptere et barn som "ikke har" en far, enn hvis du, som noen skrev, puler på deg en unge??

Det er en kjempestor beslutning, men jeg synes ikke man bare skal ta ting for givet...

Lykke til med valget!

Skrevet

Vær tålmodig. Og lev singellivet til det fulle :-) Husker tilbake til den tiden også..Deilig! Mann og barn er stas det også selvfølgelig, men alt kommer i riktig rekkefølge, så vent til den rette dukker opp du :)

Skrevet

Mener du virkelig dette?? Hun er bare 26 år, og har all verdens tid foran seg til både å finne drømmemannen og å få barn!

Selv om du slet med å bli gravid, er det vel mest sannsynlig at hun helt greit vil bli gravid om noen år. De aller fleste blir tross alt gravide i løpet av ett år.

Jeg syns det nesten er litt uansvarlig å anbefale en 26 åring om å bli gravid på denne måten, når hun mest sannsynlig vil ha både mann og barn på naturlig vis om mindre enn 10 år.

Skrevet

han dukker nok opp når jeg minst venter det ja, men fortiden klarer jeg ikke tenke på annet. Jeg ser gravide og babyer overalt...Å skulle så gjerne ønske det var meg.

Takk for oppmuntring :-) Skal prøve å tenke positivt...

Skrevet

Meld deg på "Ungkaren" eller "Bonderomantikk" :-)

Skrevet

Ja, skaff deg en unge som norske staten må forsørge.

Rister oppgitt på hodet

Skrevet

anonym 22:53

Syns det var en helt merklig kommentar!

* Rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Avvent situasjonen til du blir ca. 30.

Er det fortsatt like mørkt på mannefronten, så kan du vurdere å ta en tur til Danmark da.

Ikke "pul på deg en unge", som det skrives. Dårlig gjort mot alle parter.

Skrevet

Du kan sjekke opp min bror. Han bor i bergen.

Skrevet

Vent 10 år til. Har du ikke funnet en mann da, så reis til Danmark og fiks det der.

Skrevet

Har du ikke sett hotell Cæsar eller? Følg Vildes oppskrift, bare ikke velg en Anker Hansen :-) Da sliter du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...