Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble tøyet av jordmor i dag, her begynner det å gjøre seg klart sa hun. Hun var til og med oppe og kjennte på hode til tulla mi.... Dette skal jo hjelpe til med å sette i gang fødsel. Jeg har 6 dager igjen til termin i dag... Noen med erfaringer? Født etter slik tøying? Eller kan det fortsatt gå dager og uker?

Hilsen spennt førstegangsfødende;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen de gjorde det to uker før termin skjedde ikke noe, bare masse kynnere, andre gangen de prøvde etter tok det 6 timer så gikk vannet:-)

Skrevet

Satser på din siste opplevelse jeg da;)

Skrevet

Ja, for min del ble det fødsel etter begge de to gangene jeg ble strippet.

Skrevet

Hvorfor ble du tøyet??? Bare nysgjerrig siden du fortsatt har en uke til termin og er førstegangsfødende.

Skrevet

Jeg ble tøyet 5 dager før termin da skjedde det ingenting. Men jordmor prøvde igjen dagen før termin og da fikk jeg rier i bilen på vei hjem fra jordmor. fødte syv timer senere. Veldig grei fødsel og:)

Skrevet

Tar modningsakupunktur hos en jordmor, hadde 3. gangen i dag og hun spurte om jeg ville bli tøyet. Jeg er jo ganske lei og klar for å føde nå på slutten, så takket ikke nei til det;)

Skal dit igjen på fredag, hvis det ikke har skjedd noe innen da kanske hun kan tøye en gang til..

Jeg har også en stor baby i magen, +18%, så ingen fare om hun ønsker å komme litt før termin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...