83nina Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg ble tøyet av jordmor i dag, her begynner det å gjøre seg klart sa hun. Hun var til og med oppe og kjennte på hode til tulla mi.... Dette skal jo hjelpe til med å sette i gang fødsel. Jeg har 6 dager igjen til termin i dag... Noen med erfaringer? Født etter slik tøying? Eller kan det fortsatt gå dager og uker? Hilsen spennt førstegangsfødende;)
M*A*S*H* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Første gangen de gjorde det to uker før termin skjedde ikke noe, bare masse kynnere, andre gangen de prøvde etter tok det 6 timer så gikk vannet:-)
83nina Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Satser på din siste opplevelse jeg da;)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, for min del ble det fødsel etter begge de to gangene jeg ble strippet.
my-little-princess Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hvorfor ble du tøyet??? Bare nysgjerrig siden du fortsatt har en uke til termin og er førstegangsfødende.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg ble tøyet 5 dager før termin da skjedde det ingenting. Men jordmor prøvde igjen dagen før termin og da fikk jeg rier i bilen på vei hjem fra jordmor. fødte syv timer senere. Veldig grei fødsel og:)
83nina Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Tar modningsakupunktur hos en jordmor, hadde 3. gangen i dag og hun spurte om jeg ville bli tøyet. Jeg er jo ganske lei og klar for å føde nå på slutten, så takket ikke nei til det;) Skal dit igjen på fredag, hvis det ikke har skjedd noe innen da kanske hun kan tøye en gang til.. Jeg har også en stor baby i magen, +18%, så ingen fare om hun ønsker å komme litt før termin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå