Gå til innhold

Hvordan er Tom og Trine (sparkjøp) bodyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de greie eller er de korte og brede? Ok kvalitet eller? De er jo veldig billige. Er ute etter bodyer til 2-åringen min. Kom gjerne med tips om hvor jeg kan få kjøpt det. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg hadde ett par av de før, når hun var baby...var fornøyd med de:-)

Jeg synes luene er finest da..de tynne i bomull!:-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

uppps: jeg vet ikke om de er gode til 2åringer asså....:-)

Skrevet

Har noen bodyer derfra til gutten min. Han er snart 2år. Er gode bodyer, både ull og bomulls bodyene. Men de er små i str, gutten min bruker str 92 i alle klær nå. Bortsett fra Tom og Trine Bodyer, der må han ha str 100 :)

Skrevet

Jeg bruker også tom og trine body i ull. Min bruker ellers 92 eller mest 98 nå, tror tom og trine bodyene vi har er i 110, så er nok litt små i størrelsene ja:)

Skrevet

Veldig fornøyd med de ensfargete ullbodyene. De stripete i ull er veldig smale og vonde å få på. Kvaliteten er så som så da.. Har fått hull i flere. Ikke i sømmene, men midt på. Men kjøper de fortsatt likevel, for bruker de jo bare under klærne.

Men som sagt av andre, gå opp en størrelse. Da varer de ganske lenge også.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bodyene i bomull.

Men jeg kjøpte et rosa ull-sett i tom & trine til jenta mi som da var 2 1/2 år. Etter første vask kom den ene boksa ut uten det der endestykket. Kanten liksom, helt nede i bena. Syns det var ufattelig dårlig kvalitet på det der og kommer ikke til å kjøpe mer tom&trine ullsett.

Har dog hatt et par ullbodyer fra det merket og de har nå holdt de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...