Gå til innhold

Handler dere på asiatiske matvarebutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle.. hva handler dere der? Jeg har vært innom slike, men bortsett fra olje, ris, nudler og krydder skjønner jeg ikke stort av varene de har... Men det lukter jo så himmelsk når de utenlandske naboene lager mat :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Du får tråle noen kokebøker, bestemme deg for hva du vil lage og skrive liste:-)

Skrevet

Handler alle mine grønnsaker og frukt der, i tillegg til honning og tyrkisk yogurt.

Skrevet

Ja.

Linser,bønner,kikerter,krydder,grønnaker, olje osv

Skrevet

ja, vi gjør det. tyrkiske også. store pikkels (skrives sikkert ikke sånn) og sånt. krydder, grønnsaker, sauser ol. sprøs helt på hva vi skal lage.

Skrevet

Når jeg lager vårruller handler jeg rispapir, og ingredienser til dem på asiatiske butikker.

Skrevet

ja handler sweet chili saus, soya , rispapir og litt grønnsaker, av og til snacks også :o) nachos rissnacks,mmh

Skrevet

Ja, kjøper mye gode krydder, krydderpaste, kikerter, linseer, oliven, grønnsaker, te, sauser..

Skrevet

Takk for svar :) Må ta meg en tur å se...

Skrevet

Definer asiatiske?

Jeg bor i Drammen og handler på den tyrkiske, den pakistanske, den kinesiske og hos de som er thai, og handler stort sett forskjellige ting hos dem alle.

Skrevet

Handler noen ganger hos Keiser (lurer på om de er tyrkiske jeg..) Kjøper pinjebrød som jeg bruker når jeg lager marokansk mat. Hender jeg handler litt grønnsaker til maten samtidig. Ellers handler jeg ikke så mye på sånne type butikker. Krydder handler jeg selv i Marokko, da får jeg det mixet slik jeg vil ha det;)

Skrevet

Kjøper ingredienser til thai-mat (kokosmelk, curry-paste, frisk koriander, bambusskudd etc), bønner/linser, krydder, og sånne bambus-"gryter" til damping av mat som man setter oppå hverandre, ris, og frukt og grønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...