simbamamma Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Venn, familiemedlem eller en innleid proff? Hvilke kriterier har dere gått ut ifra? Hvis dere velger en som uansett skal være gjest, har dere da tenkt å betale vedkommende?
Eline på vei med nummer to Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Vi skal ha en kompis, det står mellom etpar stykker så vi har ikke bestemt oss enda. Har ikke tenkt å betale vedkommende, men kommer til å kjøpe en liten gave som takk (feks en god flaske whisky).
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 god ide med whisky, Eline tror jeg stjeler den! vi skal forresten ha brodern! han er flink å snakke, ikke sjenert og har god humor!
Mamman til Mari Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vi skal også en ha kompis, egentlig av mannen min, men ser nå på han som en felles venn. Mannen min var hans forlover for noen år siden... Kriterier er at han kjenner oss ganske godt begge to. Han har en humor vi to liker. Han er ryddig og kan snakke i store forsamlinger. (Blir jo nesten 100 stk). Som betaling får han drikke på oss den kvelden. Skal ikke ha fri bar. I tillegg så gir vi han nok en flaske god cognac. Evt at vi tilbyr han og fruen en helg med barnefri - de har tre barn.
mom-to-be Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Huff, akkurat det er en av mine store grubliser! Vi har nemlig ingen av de på gjestelisten som passer til det! Vi er ganske nøye på at akkurat den jobben blir utført på en "profesjonell" måte, så vi vet ikke helt hva vi skal gjøre. Virker litt merkelig å leie inn noen man ikke kjenner også syns jeg. Dessuten skal vi gifte oss på et ganske lite sted der det ikke tilbys noen sånne tjenester i nærheten, og skal man bestille noen som må flyes inn og losjeres på hotell i tillegg så blir det jo fort veldig dyrt og et stort innhugg i budsjettet. Så jeg må nok fortsette å gruble litt på dette ja...
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Vi har en venninne :-) Hun er veldig strukturert og ryddig, og heller ikke redd for å prate foran folk - så stoler helt på henne! Har ikke tenkt å betale henne, men kommer til å gi en takkegave - kanskje gavekort på hudpleie e.l.
simbamamma Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Takk for svar! Er litt usikker, men tror vi kommer til å bruke den ene onkelen eller en av kameratene til samboeren. Fra min side er det ingen som egner seg, tror jeg. Er enig i at det må være en som ikke er sjenert, som kan tale for seg, har en omgjengelig humor og som er strukturert nok til å takle oppgaven. Tar gjerne imot flere svar, hvis noen føler for å dele.
Sjokoholikern Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Vi skal ha en kompis av pappa. Han har en fantastisk god utstråling, han er morsom, og er ikke redd for å snakke i store forsamlinger. Han blir gjesten vår, og får en gave som takk for hjelpen. Men vi har enda ikke bestemt oss for hva han skal få i gave da... )
pandabjørn Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 jeg skal ha min storebror han passer midt i blinken til en slik jobb
randirekkverk Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Det går an å ha to stk også, viss det blir lettere for dem å snakke for større forsamling da. Vi har spurt et vennepar av meg, som er gjester uansett, til å ta toastmasterjobben. Han er strukturert, punktlig, nøyaktig og planlegger nøye, hun er mer spontan og morsom. Tror det blir bra - de har vært en gang før med stor suksess! Pluss at det er fordel at de kjenner oss (i hvert fall meg) godt fra før, vet hvordan jeg liker ting.
Maritbrud Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Vi skal bruke min onkel. En vittig kar :-)
brooklyn Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 vi hadde pappa:) Hadde ikke han åndet seg til jobben, hadde vi bedt min onkel om å være toastmaster. Min far var den perfekte for jobben, og jeg er veldig glad han ville/insisterte/ønsket å bli spurt:) han fikk ikke betalt---han fikk en lykkelig fornøyd datter- det holdt i massevis!
*mamman til tw og bi* Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 vi bruker en venn(kompis av min kommende mann)han er også samboer med min forlover,så han er gjest uansett og kjenner oss begge godt.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Vi har en venn.. Men han skal ikke være sånn skikkelig toastmaster.. Vi skal kun ha han til å holde "orden i rekkene" for å si det sånn...
maya123 Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Toastmaster hos oss blir faren til min kjære.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 vi hadde en kompis av min mann. han var kjempeflink og koordinert. som takk for den gode hjelpa gav vi han en god flaske årgangsvin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå