KnertiMagen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hva betyr det?? Var først da jeg begynte å lure på om det har noe med graviditet å gjøre.. Noen som har noe erfaring med det? Har aldri opplevd rosa utflod før...
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Rosa "utflod" kan være tegn på spotting.( fostre har satt seg fast i livmoren din. :-)
KnertiMagen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 hmm.. det var ikke mye da.. bare bittebittelitt skimt av rosa på papiret. Det kommer kun i forbindelse med mageknip og dobesøk. Tok test i dag for å sjekke, men den var negativ..
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 har aldri hørt om at man kan få rosa utflod pga mageknip/løs mage. Bare hørt at man kan spotting da, og det kan være veldig lite. Når hadde du EL? :-)
KnertiMagen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Hadde el i forrige uke.. begynner å bli bekymra for at det er noe annet galt med meg. Har slitt veldig med kvalme, mageknip, trøtthet, svimmelhet og ømme bryster hele denne mnd. Begynte noen dager etter vi hadde sex etter mensen..hmm.. Gleder meg til legetimen jeg har bestilt, men er et par uker til..
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Du har jo en del tegn til at du er gravid da!:-) Og eggeløsningen er jo noen dager etter mensen... Så... ja hva tror du selv da? når har du IKM?
liv-i-magen Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hørtes veldig kjent ut dette, har slitt med det samme i noen dager... Hatt løs mage ved et par anledninger og noe mer gassproduksjon :S Trodde også at mensen var på vei, da det kom tykk utflod blandet med blod (ca to-tre dagers varighet). Har i tillegg menssmerter og venter mensen først ca 4.mai... Er det for tidlig med slike symptomer da? Når venter du ikm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå