Gå til innhold

Litt øm i eggstokkene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Er 11 uker på vei, og de to siste dagene har jeg vært litt øm i eggstokkområdet. Normalt det eller?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, sitter nettopp og kjenner på det samme som deg. Er 11+2 i dag.

Hadde jo de klassiske murringene og stikkene på siden og nedover i lysken i begynnelsen, deretter avtok dette endel, men nå har det altså kommet tilbake. Fosteret(nå er det et foster, hurra!) vokser jo i et vanvittig tempo nå, så jeg går utifra at det er derfor det strekker endel.

Siden du også nevner det, regner jeg med at det er ganske normalt:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...