Fjellprinsesse Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hei! Er 11 uker på vei, og de to siste dagene har jeg vært litt øm i eggstokkområdet. Normalt det eller?
Lova Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei, sitter nettopp og kjenner på det samme som deg. Er 11+2 i dag. Hadde jo de klassiske murringene og stikkene på siden og nedover i lysken i begynnelsen, deretter avtok dette endel, men nå har det altså kommet tilbake. Fosteret(nå er det et foster, hurra!) vokser jo i et vanvittig tempo nå, så jeg går utifra at det er derfor det strekker endel. Siden du også nevner det, regner jeg med at det er ganske normalt:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå