Gå til innhold

under åpningsfasen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er normalt at det kommer veldig mye slim under åpningsfasen? og må det være blodblandet slim for å tyde på åpningsfasen? i dag har jeg hatt litt murringer og det kommer veldig masse slim ut etter en stund murringene har gitt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimproppen din har gått, det har i grunn ikke noe med åpningsfasen å gjøre. Man kan gå med et par cm åpning og avgått slimpropp noen uker før det skjer noe mer, mens andre setter i gang raskere. Det er veldig forskjellig.

Åpningsfasen i fødselen er når du har skikkelige rier og det åpner seg fra sånn 3-4 cm og opp til full åpning.

Skrevet

hei!! :)

ja, det gjorde det på meg! sliminga holdt på i flere timer! ingenting blod kom. jeg ringte føden og spurte hva dette kunne være, syns det var litt mye til og være en slimpropp. men dama sa at dette var nok slimproppen...

da jeg kom inn senere på kvelden med rier sa jordmor "du har vel hatt en del slim i dag?! for her har du åpning"! hadde 4cm åpning og hun sa at det var derfor alt dette slimet hadde kommet! :)

lykke til! :)

Skrevet

så spennende da.. slimproppen har allerde gått. så kan jo ikke være den. er jo heller ikke lenge til termin.har bare 11 dager igjen, med mindre mensen terminen min stemte. det er de litt usikker på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...