Gå til innhold

Når kjente dere bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 14 uker + 4 dager på vei med mitt andre barn. Har enda ikke kjent spark/bevegelser. Er kanskje litt tidlig enda? I hvilken uke kjente dere bevegelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, og begynte å kjenne liv i uke 15-16 tror jeg... Er i all fall ganske sikker på at det er spark jeg kjenner. ;)

Skrevet

Jeg er 21+1, og kjente liv for et par - tre uker siden. Og i går kjente vi for første gang spark på utsiden magen. Jeg er andregangsfødende, og med første barnet syns jeg å huske at jeg kjente liv mye tidligere.

Så det kan nok være at det er for tidlig for deg å kjenne liv ennå.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv første gang i uke 20. Men var ikke helt sikker på hva det var før et par uker etter. Hadde jo aldri kjent det før...

Denne gangen kjente jeg liv i uke 17. Og hver dag siden :)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, så jeg viste ikke hvordan følelsen av de første bevegelsene kjennes ut - naturlig vis :-)

Skjønte i uke 18 at det var den lille som rørte på seg, men har sansynligvis kjent den "lille boblingen" fra uke 17. Spennende!

Skrevet

Har ikke kjent det sikkert før nå denne uken og jeg er i uke 19. Det er fordi morkaken ligger foran slik at sparkene dempes. Hadde en mistanke om det og fikk det bekreftet på UL.

Skrevet

Kjente de små dunkene i slutten av uke 17, men forsto da at jeg hadde kjent dette tidligere også men da viste jeg ikke hva det var.. Førstegangs fødende. Nå er jeg i 23.uke og prinsessen vår sparker og turner rundt inni der :) Du har mye å glede deg til!

Skrevet

Jeg er førstegangs med morkaka foran :o) Kjente liv første gang i uke 21..

Skrevet

Kjente de første bevegelsan da æ va 17-18 uker på vei, men dem ble ikke ordentlig tydelig før æ va 20uker.. :)

Skrevet

jeg er 2gangsfødende og kjente bevegelser fra den lille i uke 16,nå er jeg i uke 22 og nurket mitt sparker og turner hele dagen:)

Skrevet

Jeg kjente først spark i uke 21 (gikk glipp av alle små sommerfuglvinge-slag, bobler, fiskehaler etc.)

Skrevet

Mener absolutt jeg kjente noe i uke 12, og slik har det fortsatt sporadisk frem til i dag...ikke mye bevegelser, men av og til....

Er i uke 18 nå.

Skrevet

andregangs fødene her og kjente liv i uke 16, synes det var sent siden det var da jeg kjente sist gang også, men fikk forklaring når vi var på ul og det var fordi morkaka ligger foran på magen og derfor var det vanskeligere og kjenne liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...