mamma<3<3almira sofie Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ikke peiling på når man skal søke på barnehage... jeg har ei lita ei på 3 måneder...og vil ha henne i barnehage i januar 2009:) Når må jeg søke da?? hilsen ei med null peiling:P
aanonym Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Egentlig skulle du nok antakelig ha søkt til hovedfristen i mars. Ta kontakt med kommunen din og hør hva som kan gjøres.
Axus' girlfriend Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 jeg fikk ei lita jente 23.mars og rakk derfor ikke å søke innen hovedopptaket. Søkte derfor i går. Regner med du bare kan søke så raskt som mulig!!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Det enkleste er å søke over internett, og det er bare å søke så tidlig som mulig:)
mamma<3<3almira sofie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Takk for alle svar:) får vel ringe i morgen å finne ut av det:)
ruffen Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Hei! Vi skal også ha inn i barnehage i januar-09. Vi søkte til hovedopptaket nå og fikk plass. Det kjipe er at vi nok må betale fra september for å holde på plassen. Det er ikke vanlig at barnehager tar inn midt i året. Da må det være at noen slutter, men du kan jo ha flaks... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå