lydia Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vi er inne i vårt 8 pp. Sist prøvemåned prøvde jeg Clearblue eggløsningstest, men fant ingen eggløsning da. Nå har jeg ikke fått TR og er på dag 37. i syklusen...Har testa, men var negativ (ingen stor overraskelse). Tro om sjansen er stor for at jeg ikke får TR denne perioden...Noen som har opplevd lignende? Råd? Er jo kjempe kjedelig da og ikke komme i gang med prøvinga på ca. 60 dager...Hjeelp!
kei80 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei Lydia! Føler virkelig med deg: jeg har hatt forrige syklus på 45 og i denne er jeg nå på dag 47(forrige mens var 2/3) Jeg fant heller ikke el på el testene denne pp.Men er normalt og ikke ha egg hver måned.så håper det er egg neste pp( fordi jeg fant egg den 1 jan,så har ikke mista troen ennå Det er jo stor mulighet for at du fortsatt kan få mensen.Men håpløst med så lang syklus,sliter her selv.. Gjør som meg! Bestill time hos gynolog til indre UL så ser de om det er noe som gjør det vanskelig å bli gravid ,hvis de finner noe.Skal i samme slengen høre om han vil skrive ut noe som gjør syklusen stabil.Gleder meg til å få timen i posten nå,håper det ikke tar for lang tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå