SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ofte farga bryna , men blir aldri fornøyd.tørr ikke ha det i for lenge. Hvor lenge har dere i fargen for å få best resultat??? Bruker svart
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei Jeg jobber som frisør,så jeg farger bryna mine der. De fargene vi bruker på salongen,skal ikke sitte i for lenge,for da kan det bli veldig mørkt..dette er vel rundt 3 min ca... Men..jeg prøvde og farge med hjemmefarge på ei venninne av meg,og da måtte hun sitte en stund...husker ikke hvor lenge... Står det ikke på pakken da?du kan prøve deg litt frem?sitt litt først,så vask av.. hvis de enda er for lys,kan du bare ta på en gang til det gjør jeg på salongen
1, 2, 3!!! Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker brunsvart. Står vel på pakka at det er 15-30 min... Bruker å sitte ca 15-17 min jeg. Blir fornøyd da! Mine bryn er egentlig helt blonde, og vises så vidt...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 har også helt blonde bryn, må hvertfall sitte 15 min...men er som deg også veldig redd for at de blir for mørke. Står på pakken at det har litt med hvordan man blander også...husker ikke hva den jeg bruker heter en gang, men er en gul og svart pakke, en av de mest vanlige, syynes den er best.
Mummimamma;-) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg er ganske lys og bruker brun farge. Lar det sitte i max 3 min, da ser det naturlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå