Peyton Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Var i et bryllup en gang der de hadde en tullesang om brudgommen som gikk på melodien "Jeg er Harven"...er liksom brudgommen som har skrevet den selv og er en skikkelig selvdigger-sang! Veldig morsom! Og jegtenkte kanskje jeg skulle bruke den i bryllupet til min bror, men nå finner jeg ikke teksten! Noen som kan hjelpe??
Nathalie-->20.07.07 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har teksten..hvis det er samme da;) Jeg er "XX" detter er min dag her jeg sitter, strigla, blyg og glad. Jeg til dere kjære sendte bud, kom og se hvor deilig jeg ser ut. En forklaring må jeg her få gi, jeg har aldri hatt no` mot å si. Dere måtte under stolen se - der lå en sang - lov meg ikke le. Håper dere alle her forstår, "XX" (konas navn) hell i dette gode år. Er jeg ikke stadig ung og flott? Bærer ikke jeg min smoking godt? Når jeg ser omkring på deres fjes, håper jeg det kan synlig sees. At jeg håper dere husker på - GAVER har jeg jo fortjent å få. Dere alle her ved festens bord, synge må de neste linjers ord. Bedre menn`ske finnes det jo ei, ingen er en bedre mann enn jeg!!!! Jeg omkring en tid med redsel gikk, for at ingen sang idag jeg fikk. Som kan nevnes meg på verdig vis, gode ord og tanker til min pris. Har av frykt for andres glemsomhet, diktet selv i all beskjedenhet. I en nattetime mørk og sen, har jeg på PC`en skrevet en. Nå skal alle her ved bordet stå, en applaus til MEG de give må. Hev din røst, jeg elsker jubelklang, som for meg har lytt så mang en gang.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Morsom sang, men hvor gøy er det med en sang folk har hørt før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå