Solitude Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Merker det er lenge siden jeg har hatt stiper i håret ja ... 670 kr bare for stipene ... 520 for å farge ettervekst og 500 for klippen.. Kan jo ikke bruke 1700kr på frisøren hver måned... Er det flere som har så dyre frisør besøk ? Bør jeg kansje sjekke litt prisene rundt her eller er det vanlig pris nivå ? Fik ikke ut et ord, bare betale og var jo fornøyd med resultatet. Spurte før hun begynte hvor mye ca. pris for fargingen og stripene kom til å bli men fik bare svar. Det er vanskelig å svare på, og så skravlet hun i vei om noe annet. Så jeg ble ganske overrasket over sluttsummen... Men fin... det ble jeg
Mor di! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har en svigermor som driver salong, så jeg får det gratis. Men gikk en gang på en merkefrisørsalong, og betalte også 1700 kroner--fikk helt bakoversveis!! men tror kanskje små, privateide salonger er billigere enn kjeder...
solemio Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg betalte faktisk 2300 (!!!!!!! gulp) sist jeg var hos frisøren. Det var ikke den salongen jeg pleier å gå til, der betaler jeg ca 1500.... Dyrt, ja. Alternativet er jo å gjøre det oftere hjemme.
winneboo Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja desverre Derfor går jeg maks 3-4 ganger i året. Har egentlig ikke råd til å gå til frisøren i det hele tatt, men må jo det innimellom..hehe
BettyBoob Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 i forigårs farget jeg håret i 3 forskjellige farger, under - mellom - og oppå. Kostet meg 0,- kompis som er frisørlærling og trengte modell til fargekurset sitt kjekt!! for det er for j.... dyrt i salongene ja...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Betaler stort sett mellom 1500 og 2000 ja. Har langt hår og striping + klipp blir fort dyrt :-S men jeg er ikke så flink til å si nei til hårkur og andre produkter de vil ta i håret heller da, så blir lett litt penger pga det også.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Jøss! Om det der er vanlig pris er jeg jammen glad jeg kan klippe meg selv om behovet skulle oppstå. Råtten pris, når man tenker på at en slik seanse neppe tar mer enn en time.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jepp:( Skal til frisøren i mårra jeg og det blir dyrt :s
alvefrøken Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 hehehehe glad jeg har langt hår, og farger og klipper det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå