KnertiMagen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hmm.. etter alle symptomer på graviditet så tok jeg en test i dag. Kun en strek.. ikke gravid:( Må si jeg ble veldig skuffa og lei meg, sjøl om jeg ikke hadde planlagt å bli gravid nå. Da kom det til meg hvor mye jeg ønsker et barn. Uff.. så nå ble jeg bekymra for hva som er galt med meg... Har jo alle symptomene på å være gravid..
mumifrøken Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Når har/hadde du IKM? Det kan jo ta ei stund før testene slår ut, så det er ikke sikkert alt håp er ute...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Heisann. Off testa jeg også i dag.. en strek:( men har ikke fått mensen enda, så kansje et lite håp. sko hatt den i går.. å har helt stabil syklus. har alltid fått mensen den 15ende her mnd.. D går nok bedre nesten gang=D Fårstår veldig, når testen er negativ så er d kjempe trist. Du sjønner hvor mye du ønsker et barn. Meg å typen tok i dagtidlig. Begge ble kjempe skuffa ble kjempe leie oss..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ta å vent noen dager. Om du ikke har fått mensen igjen da, så kan du ta en ny test. Kan være at det er så tidlig i svangerskapet
KnertiMagen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg venter mens om noen dager.. men har vært så nysgjerrig på hva det kunne være, så jeg måtte ta en test. Stakkar samboeren min ble like skuffa som meg:( Han går ennå å ser i søppelbøtta der testen ligger... Da får jeg bare se om mensen kommer. Har også hatt bittelitt rosa utflod. Noe som jeg aldri har opplevd før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå