Gå til innhold

Dere som savner Pæreis..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Kan ikke dere melde dere inn i gruppen "Vi som savner Pæreis" på facebook??

 

Leste på diplom-is sine sider at de skal "etter sterk etterspørsel fra det norske folk" relansere Sol Is i sommer.

På facebook har de gruppene om savn av sol is tilsammen ca 200 medlemmer. Pæreis har 2907 as we speak..

 

Får vi inn en haug av bimmere der også kan saken være i boks!

 

Skal sende mail til Diplom is imorgen.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gjort det nå!!! Håper virkelig den kommer tilbake, den eneste isen jeg virkelig liker!!! SLURP! Vann i munnen bare ved tanken...

Skrevet

Jeg hadde en årntli opptur da jeg oppdaget at Solis'n var tilbake.

Så nåde dere om dere presser den ut igjen til fordel for pære-isen!!!

 

:0)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg skal melde meg inn i denne gruppen i alle fall!!!!

Skrevet

 

Man får ikke sæææærlig lyst på pæreis av tanken heller da.. Kommer den tilbake skal jeg feire med å kjøpe meg 10 stykker å spise de etter tur!

Skrevet

jeg savner pæreisen :) den var utrolig god..

Skrevet

Jeg har også lagt merke til at solisen har kommet tilbake på Diplomiskartet. Det syntes jeg var bra. Solisen har jeg alltid likt godt, den var i så mange år, så jeg ble skikkelig skuffet i fjor da den plutselig var borte. Så det er fint at den er relansert. Hvis jeg ikke husker feil, så er også gigantisen borte. Den syntes jeg alltid var så god, ekstra stor kroneis med jordbærplomme og godt sjokoladetrekk på toppen. Men jeg mener å huske at den også er blitt borte selv om den har vært i mange år.

Skrevet

æsj, sol-is som er så kvalmt. jeg så den lå i frysedisken på bensinstasjonen idag ja. Pereis derimot... nam,nam. finnes ingen bedre- skal melde meg inn jeg og. savner mer saft is fra diplomis jeg altså.. er jo snart bare krem iser de selger.

Skrevet

Det er gjort!! Kjenner at eg fekk ufatteleg lyst på pæreis akkurat no!!!

Skrevet

Endelig noen som har startet kampanje for pæreisen, den beste som (en gang) fantes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...