Jelly Belly Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Kan ikke dere melde dere inn i gruppen "Vi som savner Pæreis" på facebook?? Leste på diplom-is sine sider at de skal "etter sterk etterspørsel fra det norske folk" relansere Sol Is i sommer. På facebook har de gruppene om savn av sol is tilsammen ca 200 medlemmer. Pæreis har 2907 as we speak.. Får vi inn en haug av bimmere der også kan saken være i boks! Skal sende mail til Diplom is imorgen..
Promp Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg har også gjort det nå!!! Håper virkelig den kommer tilbake, den eneste isen jeg virkelig liker!!! SLURP! Vann i munnen bare ved tanken...
Krusemynthe Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde en årntli opptur da jeg oppdaget at Solis'n var tilbake. Så nåde dere om dere presser den ut igjen til fordel for pære-isen!!! :0)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg skal melde meg inn i denne gruppen i alle fall!!!!
Jelly Belly Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Man får ikke sæææærlig lyst på pæreis av tanken heller da.. Kommer den tilbake skal jeg feire med å kjøpe meg 10 stykker å spise de etter tur!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg har også lagt merke til at solisen har kommet tilbake på Diplomiskartet. Det syntes jeg var bra. Solisen har jeg alltid likt godt, den var i så mange år, så jeg ble skikkelig skuffet i fjor da den plutselig var borte. Så det er fint at den er relansert. Hvis jeg ikke husker feil, så er også gigantisen borte. Den syntes jeg alltid var så god, ekstra stor kroneis med jordbærplomme og godt sjokoladetrekk på toppen. Men jeg mener å huske at den også er blitt borte selv om den har vært i mange år.
Edelweis Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 æsj, sol-is som er så kvalmt. jeg så den lå i frysedisken på bensinstasjonen idag ja. Pereis derimot... nam,nam. finnes ingen bedre- skal melde meg inn jeg og. savner mer saft is fra diplomis jeg altså.. er jo snart bare krem iser de selger.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Det er gjort!! Kjenner at eg fekk ufatteleg lyst på pæreis akkurat no!!!
Bomsedeisi Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Endelig noen som har startet kampanje for pæreisen, den beste som (en gang) fantes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå