balsam Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 lille mor på 2.5 år har hatt streptokokk infeksjon i halsen og begynte på pencilin mandags natt... hun er tydelig bedre i dag og har ikke hatt feber siden i går kveld!!=) men pga pencilinen har hun veldig løs mage... VELDIG!!!! hun klager ikke på dette, og virker ikke som om det plager henne på noen måte!! hadde dere alikevelle holdt henne hjemme fra barnehagen i morgen pga avføringen?? hadde det bare vært formen hennes jeg skulle vurdert hadde hun helt klart bare gått, men vet ikke hva med denne avføringen..=( skal sies at jenta har mast et X-antall ganger i løpet av de 3 dagene hun har vært hjemme om å dra i barnehagen og at dagen selvsagt ikke blir lang!!!!
silia Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Da tror jeg nok du skal holde henne hjemme en dag ekstra, og ev. avklare med barnehagen at det er pga. penicilinen, og om de synes det er greitt at hun kommer neste dag. De er ganske oppsatt på ikke å ha unger med diare i barnehagen, så det er nok lurt å ta det opp med de i forkant. Det kan jo bli lenge om den løse avføringen vedvarerr og hun skal gå lenge på kur.
linda 23 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde hørt med barnehagen. For hvis det kommer av pencelinen kan det vare ut kuren og det kan jo være lenge å være hjemme hvis hun ikke har andre plager.
balsam Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 noen andre som har meninger å dele med meg??=)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 He he, vil du høyre at det er ok? Vel, enig med deg eg Diare pga medisiner er jo noko anna enn diare pga sjukdom. Dersom ho ikkje er plaga ville eg ha sendt henne i bhg.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Så lenge det er pga pencilling så syns jeg det er greit MEN ville uansett hørt med bhg først om de syns det er greit. blir jo litt ekstra når hun har diare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå