Gå til innhold

Hvilke farger/tema/pynt skal dere ha til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes så mye fint å velge i,men tror det meste skal gå i grønt/hvitt hos oss :) kanskje litt innslag av andre farger i brudebuketten :)

Tenker dere farger i forhold til årstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble et mellomrom mellom de to siste tallene i linken:)

Skrevet

Vi skal ikke ha noe spes tema, men fargene går i offwhite, sølv og lyserosa. Det gjør brudebuketten også.

Skrevet

Til middag blir det hvit duk, grønne "perler på snor", grønne servietter, grønne lys og Märtha-liljer...

Til kaffen blir det grønn duk, svarte servietter, svarte lys, og antageligvis liljekonvall... Kaffen blir ikke så "elegant" eller hva jeg skal kalle det..

Blir fest =) Så derfor kunne vi ha det litt "tøffere" =)

Buketten vet jeg ikke helt enda, siden Märtha-liljene henger.. Folk må jo ligge på gulvet for å se blomstrene, da :P hehe...

Noen forslag til hvordan buketten kan være?

IKKE røde roser.. Det skal gå i hvit og grønt.. =)

Skrevet

Hos oss går alt i hvitt og sølv, samt at vi har et eget bryllupsemblem som går igjen på absolutt alt fra invitasjoner til bordkort.

Skrevet

våre farger er hvitt, sølv og beige/sandfarget, samt noen få røde detaljer.

hvitt, sølv og beige er ganske lyse farger alle sammen så tror de passer fint sammen. :)

Ser ingen andre som har hatt det heller:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vi skal ha hvitt og mørke rødt:) skal bare ha helt enkel brudebukett med mørke røde roser (ikke noe annet i buketten),og så skal det være røde roser på alle bordene. Hvite kubbelys i forskjellige størrelser, skla stå spredts på bordene. Er i startfasen,men dette er noe e har sett for me leeenge=)

Skrevet

På oss blir det cerise (knall rosa) og sølv; vi har også et eget monogram som går i rosa/sort. Pynter bordet med bredt sølvbånd med rosa silkebånd + boller med rosa roser flytende i. Samme farger (+ noe lysere rosa) går igjen i brudebuketten og bukettene til brudepikene.

Skrevet

siden det er nyttårsbryllus,går vi for hvitt og sølv..

Skrevet

Hos oss blir det i all hovedsak rødt og hvitt. Og med rødt mener jeg dyp rød - ikke knall. :)

Skrevet

Vi har fargene kvitt, svart og sølv... Har ikkje planlagt pyntingen enda, men bordkortene er svarte finerhjerter med sølvskrift på, og skal henge i en ståltråd med noen perler på... Brudebukettern skal være kvite roser, og kanskje noe innslag med svarte perler...eller en svart cala...

Skrevet

jeg skal ha kritt hvit kjole, hvite roser, hvite duker, hvite og lilla servietter. Blir også innslag av lilla i borddekorasjonene. Bryllupskaka skal oxo være kritt hvit.Liker at det ser rent og delikat ut.

Skrevet

Jeg skal ha helt hvit kjole,hvite duker, glass lysestaker m/hvite lys med litt søv på, noen små oppasatser med noe rødt,hvit og sølv.

Blir hvite og røde servietter til middag, en rød eske p hvert bord med hvit bånd.

Marsipanen på bryllups kaka kommer til å være helt hjerte rød. :) Gleder meg så!!!!

Skrevet

Mye forskjellig her,artig,tenker det blir fint når den store dagen kommer :)

Gleder meg!

Skrevet

Vi skal ha dyp rød, creme og sølv. Blir nok noe som er helt hvitt også, men men :)

Og symbolet vi bruker over alt er HJERTER :))

Skrevet

Ikke helt bestemt meg ennå men noe er klart..

Min kjole er hvit med innslag av endel sølv i korsett og skjørt. Brudepikene har sølvkjoler med innslag av hvitt.

Dette for å kunne stå fritt med tanke på fargene på blomstene.

Bordene vil også ha en basis i hvitt og sølv.

Brudebuketten skal bestå av orkideer, men farge altså ikke bestemt.

tror det blir rosa, lille, hvitt i blomstene :-) Mest hvitt...

Skrevet

Oi!!

Dette er akkurat som jeg skal ha det!!! .) :)

Har du planlagt noe mer?

Jeg skal ha kun røde roser i buketten og røde roser med litt grønt på bordene (veldig enkels) Hvite duker og hvite kubbelys... Har kjøpt store lys-fat (plass til tre kubbelys) på Nille...

Hvite servietter... Har tenkt tanken om jeg kanskje skal skaffe mørkerøde servietter som jeg bretter halvveis ut (sånn at de er brettet en gang) og legger den ene delen under tallerkenen og den andre henger nedover duken... en på hver plass... men er litt usikker på den. ;) Skal ha svarte bordkort da... men er litt usikker på hvilken bunnfarge jeg skal ha på menyen/sangheftet. Lurer på om jeg skal ha en dus farge (samme som på invitasjonene...)

Tar gjerne imot tips. ;)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Å så artig=) da har du bra smak hehe;)

Mørkerøde servietter har e og tenkt å ha,leter litt på nettet etter det,men har veeeldig god tid da bryllupet ikke skal være før i oktober neste år hehe;) når skal du gifte deg?

Skal prøve å få tak i sånne små fat/stetter som passer til 1 kubbelys,slik at e får de spredt litt ut over bordene..men er litt vanskelig å få tak i tror e-får vel lete litt til hehe.

Skal akrive invitasjonene på vinglass, og feste et mørkerødt bånd rundt stetten:) menyen og sangheftet har e ikke begynnt med ennå hehe.

Så noen fine gjestebøker og album pluss sånn ringpute på weddingstar, som gikk i hvitt og rødt. et lite tips:)

Skrevet

Å, en bryllupsdebatt:D:D ...

Vi skal faktisk ha turkis og hvitt! Gubben skal ha turkis karvat til dressen, sønnen min (2 år) skal ha slips i samme farge og tanteungen min har en kjole (helt fantastisk fin!) i turkis! Skal også ha litt turkis i brudebuketten (noen bånd o.l., da det ikke finnes blomster i akkurat samme farge....) ....

Litt spesielt, men blir faktisk helt nydelig:D

Skrevet

Hehe... vi skal bestille gjestebok fra weddingstar, ja. :) Hvit med ett rødt hjerte utenpå.... er så fiiine! :)

Ringpute tror jeg ikke vi skal ha. De har sånne fat du snakker om på Nille. ;) Billige er de!

Skal du pakke inn og sende ut vinglass til alle sammen??

Høres stilig ut! :)

Jeg skal gifte meg 5. juli, så jeg har ikke like god tid som deg. ;)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Haha så bra;) nesten så vi skulle ha sammenligna bilder etter bryllupene.

Har de det på nille?? da må e innom å titte litt=)

Ja skal prøve å få tak i sko esker;)høre med skobutikker om de har til overs hehe,så kjøper e gavepapir i sølv og kler eskene med det (sånn amerikansk liksom),har masse sånn tynt papir (kommer ikke på hva det heter) inni,så glasset i der. Skal få noen til å kjøre rundt å levere dem;)spørre en kompis eller noe. Har slekt på østlandet oxo,men vi er der så ofte så da bare tar vi de med oss engang vi skal nedover=)

Heldiggrisen,ikke lenge igjen du da;)Regner med at du har funnet drømmekjolen din:)? driver å titter,men skal ned 10kg først hehe;P tungt arbeid hehe..

Skrevet

Vi skal ha det i brunt og hvitt.. Høres litt trist ut, men inni hodet mitt ser det veldig veldig fit ut.

Hvite duker, brune løpere, hvite tøyservietter som er rullet pent sammen med silkebånd i brunt.

Det vil selvfølgelig bli blomster på bordet også som vil sprite opp litt.

Skrevet

Vi skal ha rødt & hvitt;)

Buketten skal være et hjerte med røde roser, med 2 små bokstaver (forbokstavene våre:) og noen perler rundt buketten;)

Ellers blir det hvite flytelys + flytende roser i glassboller. (Kjøpt på Nille til 29,90) Litt eføy på bordene og noen hvite kubbelys.

Ellers har invitasjonene våre gått i hvitt med rød skrift og med et bilde av oss foran inni et hjerte. Dette går også igjen i menyheftene som også skal være hvite & røde!

Skrevet

har du noen link til de turkise tilbehørene til gutta :) leter som en gal etter dte men har ikke funnet elsker turkis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...