Bærta å babyn Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Sambo har to barn 50/50, vi har et felles barn. vi er bedt i konfirmasjon den 10.mai og sambo spurte henne om vi kunne bytte helg slik at de fikk være med på konfirmasjonen, men da skulle hu ha dem 17.mai helga. Selv om hun skal jobbe den 17.mai. Jahda, kan noen fortelle meg hva hun tenker, så jeg kanskje kan forstå litt mere?
~Maja Mor~ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Er det ikke andre familiemedlemer som er hos henne 17 mai?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Forsto ikke helt hva du mente her. Vil ikke mamman bytte helg? det forstår jeg veldig godt siden det er 17.mai, selv om man jobber så har man jo gjerne lyst til å feire med familien når man er ferdig på jobb. Kan dere inngå et kompromiss der dere deler helgene litt opp, slik at de får vært med både på konfirmasjon og 17maifeiring hos mor?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Skjønner det sån at for at barna hennes skal få lov å gå i konfirmasjon så skal hun ha dem den 17 til tross for at hun jobber. Det synes jeg er smålig gjort av henne overfor barna sine. Da skal dem endere ikke få gå på konfirmasjon eller så skal dem være med(rettere sagt uten) mammaen den 17 og ikke pappaen og søskenet sitt. Så for at dere skal få lov å ta dem med på konfirmasjon skal hun ha dem 3 17 i radd? Blir jo det i realiteten, for hun hadde dem vel sist 17 mai og det er vel hennes år igjen neste 17 mai. Fy for en smålig dame, burdte tenke at det var koselig for barna å få være med på konfirmasjon og at det er gøyere for dem å være med dere de 17(som dem egentlig skal) en henne som uansett skal jobbe
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 hvis hun f eks jobber tidlig og er ferdig en gang mellom to og fem så kunne vel kanskje dere hatt barna fra morgenen av og så levert de hos henne på eftan? skjønner at hun vil se de på 17.mai enten før eller etter jobb, men ufattelig egositisk å skulle ha dem hele dagen hvis hun bare er hjemme halve dagen. nei så skjønner du er oppgitt ja. kjedelig med slik hevnsyke kvinnfolk. Bror min har tulla seg borti ei av samme kaliber for å si det sånn. Syns vi kvinnfolk er mye verrre enn gutta på det området. hvertfall den erfaringen jeg har..
Bærta å babyn Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 vi har dem egentlig 17.mai, og mor jobber til 3, kommer hjem halv 4 og da er 17.mai morro her vi bor ferdig i 4 tida, men hun mente foreldrene hennes kunne ta barna den dagen. Feiringa her i bygda består av å se toget, høre på taler/underholding før det blir kaffe og kaker og mer underholdning i samfunnshuset. Men de årene jeg har vært med så har ikke mor vist seg de gangene vi har hatt barna, selv om vi har møtt opp å vært på feiringen når hun har hatt de. Begge to er stolt over mini og har lyst til å vise han fram på 17.mai i finstas, så litt synd at mor gjør slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå