Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette her?(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har hatt en følelse i kroppen i et par dager nå om at noe er forferdelig galt. Mandag satt jeg rett opp og ned i sofaen å begynte å grine, helt uten grunn, og i hele går hadde jeg en ekkel følelse i kroppen, sånn vond følelse. Og i dag får jeg beskjed om at min xsvigerfar ikke makter mer...han er på vei til å gå bort. Det er ikke lenge siden ejg og xen flytta fra hverandre, var i januar, og jeg har god kontakt med han. Men så sier jeg detta til min allerbeste venninne, og ho mener jeg tar det for hardt, jeg tar det for hardt at jeg faktisk sitter her å vet at han skal dø... Jeg knakk sammen da jeg fikk mld fra xen om tilstanden, for nå må han inn på sykehuset, han orker ikke spise el drikke mer nå. Jeg har kjent svigers i over 7 år, de er besteforeldrene til ungene mine, tar jeg det virkelig for hardt? dene føleslen jeg får stemmer stort sett, hadde samme følelse da oldemor og farmor døde, og det går innpå meg, for det er så vondt å føle den følelsen.

Men tar ejg det for mye innpå meg? jeg er jo enda glad i svigers(ja, jeg kaller de for det enda) eller er det bare meg som er rar her nå?

Blei skikkelig lei meg da bestevenninna mi kunne klare å si no sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart har du lov til og føle slik..Du har jo kjent de i mange år.. Er vel mer normalt at du er lei deg enn at du ikke er det...

Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt på sykehuset på besøk..

Det kan jo kanskje gjøre det godt i ettertid også..

Sender deg en stor klem jeg..Ikke noe særlig og være midt oppi sånn..

Skrevet

Ingen som har no å si?

Skrevet

Tenkte jeg skulle dra opp en tur i morra om jeg klarer..... det er fryktelig vanskelig, jeg vet jo heller ikke åssen han kommer til å reagere på det.....

Skrevet

Ta med deg barna på sykebesøk. Så har du påskudd til å dra! Klart man bryr seg i en sånn situasjon. De har jo vært en del av din familie inntil nylig. Man skrur ikke av det sånn uten videre. Går ut fra at du da har hatt et godt forhold til dem.

Skrevet

Han kommer sikkert til og sette pris på det=)

Ja,det er vanskelig og dra på "sånne" besøk,,men det gjør så mye bedre etterpå..

Skrevet

seriøst??

herregud så frekt..hun kan da ikke fortelle deg hvordan du skal føle det ??

makan til frekkhet..

Skrevet

Du er et helt normalt menneske,

Man kan ikke skru av foelelsene sine,selv om man ikke er sammen med soennen til dem det gjelder lengre.

Jeg var kjempetrist selv,jeg, over bortgangen av min xsvigerfar. Og jeg har ikke vaert gift med hans soenn siden 1996...

Det er ikke du som er rar. Heller venninnen din som er litt kald...

Skrevet

Han er bestefaren til barna dine, selvfølgelig er det naturlig at du er lei deg.

Man slutter ikke nødvendigvis å være glad i mennesker selv om man flytter fra barna deres.

Skrevet

Eg og hadde det sånn noen dager og til bestemor døde hun var helt frisk og sånt ingentin gale (bare falt om) men eg gikk og hadde en dårlig følelse og stor trang til å besøke henne (haha me har en 6 sansXD) nei vet ikke eg:)

Skrevet

Jeg måtte ned å hente barna hos foreldrene hans litt før seks. Han var der med de da.han skulle egentlig ha de til klokka sju, men hva gjør man ikke i en sånn situasjon? slipper alt man har i hendene og løper...

Jeg kom ned dit, og svigerfar lå på sofaen, han så så tynn og sliten ut at bare synet fikk meg til å nesten begynne å grine igjen.Ungene hadde ikke fått noen beskjed om noe, bare at far var sliten. Snuppa på 4 ville ikke reise derfra, så jeg måtte bare forklare at han måtte på sykehuset å få mat i en nål i armen, og fordi han var trøtt og sliten. Lova henne at vi skulle gå på besøk en dag han var litt bedre. Xen skreiv meg mld etterpå og takka for at jeg ville hjelpe og at jeg brydde meg, det betydde mye, men det skulle da bare mangle at man stiller opp i en sånn situasjon da.... Han er jo tross alt svigerfaren min enda, for vi er bare separert, og det sa jeg til xen også...så nå venter jeg bare på en oppdatering fra xen....

hvorfor skriver jeg dette her.....aner ikke, men var godt å få det ut allefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...