Gå til innhold

Fra Starlight til hemmelig venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du meldte for to uker siden at pakke var på vei - den er fremdeles ikke kommet frem. Jeg har heller ikke mottatt purring på at pakken ikke er hentet. Var ikke dette litt rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser litt lengre ned her, så ser du at den er blitt sendt igår

Skrevet

Ja, det ser jeg! Beklager!

(Bare trodde du sendte den mye tidligere, da du meldte at pakke var på vei..:-D)

Skal holde utkikk!

Ha en fin dag videre!

Skrevet

Hei, og tusen takk for fantastisk flott gave!!

Jeg ble kjempeglad!

Glidelåsene kommer til å gå unna. Noen av knappene skal jeg bruke til en selekjole til jenta mi. Kanskje den brune blomsten kan sys fast til kjolen - fargen passer iallefall godt til knappene. Båndet skal brukes til kanting av kjolen og kanskje et par sommerbukser? Gleder meg til å gå i gang med syingen! Har ikke laget noen planer for garnet ennå - men det skal jeg nok få brukt opp etterhvert:D. Nydelige farger!

Tusen takk -min ukjente hobbyvenn! Men hvem er du?

Skrevet

hei!

så gøy pakken kom fra, jeg var litt sein med å sende, har hatt så mye på gang her så.. men sendte da innen fristen vel?

jeg er en som er sluttet å være på dib, så derfor jeg ikke er innom her så mye. :)

Skrevet

Hei igjen!

Du sendte godt innenfor fristen - jeg som bare er utålmodig :-D

Har rukket å bruke ganske mange av knappene - brukt som pynt på noen sommerbukser til veslesnuppa. Har også brukt den fine blomsten, samt noen av det hvite båndet.

Men har ingen kvalifiserte gjettinger på hvem du kan være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...