Gå til innhold

Dip med lettrømme eller yoghurt naturell ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye forskjell i smak? Hva blir best? (bruker pose dip ) og er det mye mer kcal i lettrømma enn yoghurten ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rømme gir best smak, men yoghurt er mindre kcal i. men kan du ikke prøvesmake? at du tar en skei av hver i noe så tar du litt pose dip i?

Skrevet

det er kjempe godt i creme fraich å... men litt fastere konsistens! vet ikke om det er mindre kcal i den da.. tror kanskje den er sunnere??

Skrevet

Uten tvil best med lettrømme! Hvis man skal dyppe potetgull i dipen blir det så mye kalorier uansett at jeg ikke ville valgt ut fra dem, men hvis man skal late som man er sunnere og dyppe grønnsaker, er vel det sunneste å bruke den letteste kesamen. Jeg synes ikke det er så godt selv, men vet om mange andre som liker det.

Skrevet

Det er veldig mye mindre fett i youghurten enn i rømme.

Så jeg ville valgt youghurt, etter jeg begynte med det har jeg ikke brukt rømme lenger. Syntes det smakte rart først gangen, men etter å ha blitt vant med det synes jeg det er bedre enn rømme. Og ikke minst sunnere.

Skrevet

Om du vil ha en litt sunnere dip, prøv kesam 8 %. Blir ikke så mager som med yoghurt, men minfde kcal enn lettrømme. God smak og konsistens synst jeg:-)

Skrevet

Godt tips,men trodde den ville bli veldig tykk i konsistensen da ??

Skrevet

Jeg bruker matyoghurt, synes det er bedre enn rømme. Blir mye friskere smak og ikke så mektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...