Gå til innhold

Noen som har vært både i Thailand og Maldivene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i Phuket, Thailand, og var kjempefornøyd med ferien. Vi skal nå bestille neste ferie, men er usikker på om vi skal prøve Maldivene eller om vi skal gå for sikkerstikket, Thailand:-)

Noen som har vært begge plasser, og som kan si noe for/imot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun vært i Thailand,men jobber i reisebyrå, så jeg kan jo en del allikevel :-)

Noe spesiellt du lurer på?

Skrevet

Nei, egentlig ikke... Bare sånn helhetsinntrykk:-)

Når vi reiser på ferie reiser vi for å slappe av, og det kan man gjøre både i Thailand og på Maldivene.

Det jeg kanskje frykter med Maldivene er at det begynner å klø i rompa og man får lyst til å finne på noe, og så er ikke alternativene så mange:-)

Da vi var i Thailand var vi på en del utflukter første uka, og avslapning den siste. Det funka fint:-) Så var det landet generellt vi ble forelska i, og jeg er så redd for at det ender opp med at vi sitter på Maldivene og tenker: "Søren og, vi skulle ha dratt til Thailand"

Skrevet

Det er sinnsykt fint for de som BARE vil slappe av. Det er jo tilnærmet lik ingenting å finne på untatt snorkle/dykke, sole seg eller går rundt på øya (hvilket sikkert ikke tar så lang tid). Det er jo som regel noen aktiviteter på hotellene, men de fleste er jo ikke ute etter sånne ting å gjøre.

Mitt inntrykk av Thailand er fantastisk, så jeg ville kanskje valgt det dersom dere har snev av maur i rompa ;-)

Jeg kunne fint reist til Maldivene 8-10 dager, men det tror jeg er maks. Thailand kunne jeg nok vært i 3-4 uker eller lenger.

Dere kan jo evt vurdere å reise til et annet sted i Thailand enn der dere har vært før.

Skrevet

Ja det har du sikkert rett i:-)

Men om vi reiser tilbake til Thailand denne ferien, blir det nok på samme plassen. er jo litt kjekt å reise en plass man er litt kjent, så slipper man å stresse med hvor alt er hen de første dagene:-)

Jeg er helt enig med deg, Thailand er fantastisk! Griner nesten av å se feriebildene:-)

Skrevet

Du kan jo prøve Koh Samui eller Krabi :-) Der er det også fantastisk.

Hvor har du brukt å være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...