Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ha vært på UL i uke 32-33?

Hva lå vekta på barnet på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på ultralyd 33 fulgåtte uker akkurat.. da var han litt over 2 kg.

Skrevet

Var på UL forrige uke, var da 32+2, legen estimerte ungen til å være 2 kg

Skrevet

Var på UL i dag, er 32+4 ifølge UL-terminen. Vekta lå på 2400. Men ifølge min mens-termin er jeg 34 uker på vei, og det passer mye bedre med vekta. Synes det var veldig mye til å bare skal bære litt over 32 uker på vei. Noen erfaringer rundt dette?

Skrevet

Jeg var på ul mandag da var jeg 32+4...ble estimert til 1800 g. Alt dette er innafor normalen fikk jeg beskjed om.

Skikkelig kos å seg nurket så stor og fiks ferdig der inne:)

Skrevet

Ok. Var på UL i dag, og da ble jenta mi målt til 1940g. Skulle komme igjennom om ca 5 uker for en ny måling for hun lå litt under gjennomsnittet sa jordmor. Men var vist helt på grensen. Men alt var så fint, og hadde alt fått hår:) Rart hva de kan se... :)

Skrevet

Jeg var på ultralyd igår, da var jeg akkurat 32 uker og fikk estimert lillegutt til 2460g.

Legen nevnte at jeg kunne kanskje være en uke lengre på vei enn beregnet, men allikevel - hvis man ser på +/- 20% så kunne han jo være rundt 400g mer eller mindre, så det er jo innenfor normalen.

Mine andre to har vært 3460 og 3640 ved fødsel, så jeg tror jo ikke denne blir så stor til slutt.

Skrevet

Var på UL for noen dager siden.. 31 fullgåtte uker..

Han ble estimert til 1500g. Litt under gjennomsnittet sa legen, så må tilbake om 2 uker.

Skrevet

er min lillegutt veeeldig under gjennomsnittet eller?:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...