lillegull:) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 åssen får jeg kopiert et bilde fra pc over i en mail jeg skal sende??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Trykk på insert-knappen øverst i mailen, eller høyreklikk med musa på den fila du vil ha, velg copy/kopier, gå til mailen du skal sende, hlyreklikk igjen og velg paste/lim inn. I outlook er det i hvertfall et lite binder-ikon du kan trykke på når du vil legge ved filer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå