Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Skikkelig ekkelt og ubehagelig. Synes jeg svetter så mye nedentil, blir helt fuktig og det lukter ikke akkurat deilig. Har ikke merket noe til dette før jeg ble gravid. Det er ikke like ille hver dag, kanskje det har noe med hva jeg har på meg og hvor varm jeg blir. Men veldig ekkelt. Trodde i starten at jeg lakk fostervann. :( Andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Har akkuratt det samme :/ Har også soppinfeksjon som ikke vil forsvinne, så jeg må nok bare overleve det. Men er totalt avhengig av truseinnlegg pga økt utflod. Likevell blir trusa litt "våt" i kantene. Svetter masse nedentil! Så om kveldene før jeg legger meg vasker jeg meg med intimvask og vann + truseskifting for og føle meg vel. Selv om jeg dusjet om morgenenen samme dag...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Har ikke svetteproblem, men masse utflod...ekkelt:( Men ville bare si, ikke vask deg med intimvask om kvelden..kun lunket vann, og sov uten truse..dette hjelper meg mot soppen ihvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå