Gå til innhold

hårvekst rundt opp og rundt navlen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått så mye hår på magen, særlig rundt navlen......har så lyst å fjerne d, men redd d bare blir verre...er noe jeg har fått nå etter jeg ble gravid. andre som har opplevd d samme? vil d forsvinne av seg selv, eller bør jeg fjerne de? hva er i så fall best å bruke til å fjerne for at d ikke skal komme enda mer...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*...skulle ikke stå så mye "rundt" i overskriften, men dere skjønner nok hva jeg mener :P

Skrevet

Jeg har fått masse hår på magen etter jeg ble gravid, kjempe sexy :P

Tror det vil forsvinne av seg selv når etterpå. Håper værtfall det, ville ikke prøvd å fjerne det, heller si "sånn e d å vær gravid" Hehe.. Mye rart man skal få..

Skrevet

Vel, jeg napper litt :P Har epilator, så det hender jeg prøver å ta den borti sånn i superkorte støt for å fjerne litt, det hjelper uten at man ser helt "glattbarbert" ut.. hihi

Tror at så lenge man napper det og ikke barberer osv, så risikerer man ikke at det vokser ut igjen og er kraftigere..

Skrevet

Tror vi er mange om de hårene på magen! Men jeg har hørt at disse forsvinner av seg selv etter fødsel, og da er det nok ikke så lurt å prøve å fjerne de nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...