Gå til innhold

noen flere som begynner på spray i midten av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til endelig å begynne.....hadde vært moro å ha noen å utveksle tanker med på veien :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner på spray i midten av mai jeg også! Dette er det første forsøket vårt og vi er veldig spente....

Skal ringe inn mens en av de nærmeste dagene - hvis den kommer som planlagt da.... det er jo ikke sikkert når det gjelder meg..

Skrevet

Jeg begynner å spraye den 10 mai :o)

Skrevet

Jeg begynner på Provera og spray 19 mai, og skal ha uttak/innsetting i uke 26. Jeg skal i gang med mitt andre (og forhåpentligvis siste) forsøk. Det er kjekt å holde følge med andre.

Skrevet

Så moro at det er flere her. Jeg skal også begynne å spraye 19. mai. har innsetting i uke 24 en gang.. hører til på Riksen. Dere da?

Skrevet

Hei! Lenge siden jeg har vært her nå gitt! Har hatt en liten pause i den aktive prøvingen etter 4 år uten suksess på egen hånd. Skal ringe inn mens en av de nærmeste dagene! Bruker Aleris og er veldig fornøyd med dem så langt iallefall! :)

Skrevet

drømmer om bolle i ovnen.

Ser du skal ha uttak to uker før meg, også starter vi på spray samme dag? Lurer på hvorfor jeg skal spraye så mye lengre enn deg. Er det fordi jeg ikke har mens på egenhånd, og skal ta Provera for å sette i gang den? Jeg skal begynne med sprøyter i uke 24. Holder også til på Riksen.

Skrevet

Hei...dette er vårt første forsøk,jeg skal også begynne på spray i midten av mai en gang..

74skytte...det samme lurer jeg på også.jeg skulle inn på ultralyd i slutten av mei,men pga at denne helgen ikke kunne la seg gjøre så kunne jeg ta helga før eller helga etter...hmmm så da må jo jeg gå lenger på medisiner for at vi skal dit helgen etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...