Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Eller fler...... Da du brukte HA1,hvor lenge brukte du det før du byttet MME? Hvordan reagerte magen da du byttet enda en gang?? Takk vis du svarer..er litt clueless her;=)
Labambie Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Heei! Jeg brukte vel opp 2 bokser med HA1, før jeg så at forbedringen var ikke der. Ungen hadde like vondt i magen,og jeg var like frustrert.. Jeg var da naturlig nok som du sier,livredd for åssen magen ville reagere om jeg bytta igjen. Det var ei venninne av meg som anbefalte HIPP,da hun også hadde hatt samme problemet som meg nemlig magesmerter og sprutgulp. Men når du åpner boksen med HIPP,så kan du faktisk SE en forbedring allerede ved pulveret! Det er luftig og mer kremfarget... Og når du har laget en flaske,så henger det ikke på flaska som det gjør med HA1. Men vi prøvde oss også med Collett,men da blei det sprutgulp som jeg aldri har sett før! Og sånn som det stinka.. Den er jo tilsatt omega 3, så jeg kunne vel ønske hun kanskje tok den... Men uansett,magen hennes reagerte ikke på HIPP på noe negativ måte iallfall! Allerede etter 1 dag,virka det som jeg hadde fått "en ny unge". Hun var roligere,hadde ikke vondt i magen eller noenting.. Du må nesten prøve deg fram da! Masse masse lykke til! Stor klem
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Tuusen takk for svar:=) Skal prøve HA1 i en liten uke så bytter jeg over til hipp. Håper jeg får like gode erfaringer med den:=)
Labambie Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg er jo ikke akkurat noen ekspert,men håper også du får en god erfaring! Hold meg oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå