Gå til innhold

dere som har søskenvogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle er barna deres og hvilken vogn har dere..

tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe søskenvogn, er litt lettere å hente og levere Sander i bhg i steden for å kjøpe søskenbrett..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker min fortsatt, Teutonia team s 4, bruker den når jeg handler og går lengre turer....litt tung, men god å trille. Ungene er 1år og 2 1/2år...kommer til å bruke den ei stund til.. :-)

 

 

Skrevet

hvor gammel må linnea være for at hun sitter i en søskenvogn

hun blir 5mnd og jeg ville tro hun var for liten til å sitte i en sportsvogn :(

har de kanskje dypvogn + en sportsvogn ved siden av eller??

har dere en link også kanskje??

Skrevet

Teutonia team s 4 er kombivogn som kan brukes begge rettningene, du har dem mot deg så lenge du har behov for det og du får kjøpt mykbag til :-)

Felles kalesje, smak og behag rett og slett, jeg syntes denne virke mest komfortabel for ungene, stor innvendig. se på

http://teutonia.no/

 

 

 

Skrevet

Full liggestilling forrsten, fra fødslen...

Skrevet

ser på bilde at det er bare en unge som kan sitte i vogna stemmer det??

kanskje jeg ser på feil bilde??

jeg må ha en som både sander og linnea skal sitte i samtidig :)

 

Skrevet

fant en vogn som begge kan sitte i samtidig

team S4 :)

 

Skrevet

hva måtte du gi for en slik vogn ugla??

Skrevet

det er den ja...genial vogn, en ikke av de billigste...men jeg ELSKER den....helsikkes tung til tider i bratt motbakke, men det er god trim, vogna i seg selv veier ca 20 kg...så kan du plusse på to store unger da som til sammen veier 25 kg, klær og noen kilo med varer..hehe...

Skrevet

Vogna alene kosta vel 5000 uten bag og ekstra utstyr..jeg kjøpte fotpose og bag og betalte 7500...

Skrevet

uff det var mye :(

men er det bare denne vogna som har denne kobinasjonen eller er det andre vogner som er nesten lik og litt billigere tror du ?

Skrevet

Neida, du kan sjekke Carena også, mener den skal kunne legges helt ned i ryggen også, de ligger vel på kansje 3000, og det er plenty brukte på markedet tror jeg siden mange kun bruker disse vognene i 1års tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...