sukker-på-tungen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Viste du at dette foregår i USA? Førerkort på Internett! Nå kan du finne alle førekort på internett, inkludert ditt eget. Det er en amerikansk side, men dei har canadikse, engelske, daske, svenske og NORSKE førerkort. Jeg søkte på meg selv og fann mitt førerkort med bilde og alt, og slettet det. Så jeg foreslår at du gjør det samme!! Gå til siden, skriv inn navnet ditt, og på 'City' skriv du inn 'Norway' Etter at førerkortet ditt kommer opp, trykker du 'Please remove' Her er linken www.license.shorturl.com
86frøken & lille krapyl Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Er dette en dårlig spøk...??
klg,2 boys now:) Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 trudde ikke jeg var så heldig på bildet men gud da... hehehehhehe..den var bra
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Hehe... Å gud jeg ble nervøs da jeg fant 1 hit!! :=) morsomt! hehe.....
"husmor"med lille Nora Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 haha.. lekkert! til og med eg som ikke har førerkort er der.. haha
Gjest Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Ugh.... Det var da litt av et bilde de hadde av meg, da.... Litt verre enn hvordan jeg ser ut i virkeligheten, to minutter etter at jeg står opp om morgenen, til og med.............. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå