Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har ringt JM og fikk beskjed om å bare ta det med ro, men er det noen mulighet for at denne dannes på nytt igjen nå? eller må jeg leve uten denne til fødselen? har ikke lyst til at nurket skal komme enda,siden det er 7 uker til termin (jm sa at det kom til å gå bra da, men uansett liksom) Flere som har opplevd at den har gått så tidlig å som har gått lenge før fødselen har starta?
Christoffer i magen Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Slimproppen min gikk når jeg var 34+ og jenta mi kom en uke etter dette men jeg tror at man kan gå en stund uten. Man vet jo aldri... Men uansett så må du ha lykke til.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ei venninne av meg har gått i 3 uker nå, men hu har jo termin 30.4, så det er jo litt bedre uansett... Føler meg nesten litt fæl som ikke vil at han skal komme enda, og jeg håper at jeg får gå så lenge som mulig før han melder sin ankomst... Men tusen takk for lykkeønskningen!
Figa *Fødeklar* Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men hvordan merker mann at slimproppen går? Og hva er egentlig slimproppen? (Vet at den "sitter der" for å holde ute vann og sånn, men har sldri skønt hva det virkelig er for noe)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Det er IKKE et dumt sp.mål! Jeg var usikker og ringte JM og beskreiv hva jeg så. Min gikk iforbindelse med et dobesøk, og jeg oppdaga det pga at det blei masse slim på papiret(sorry detaljene her folkens) Det så ut som blankt snørr på en måte, og jeg hører at noen sier at den kan inneholde spor av blod også, det gjorde ikke min da. Den skiller seg ut fra utflod ved at den er myyye mer slimete. (Ikke lukta den som utflod heller, lukta egentlig ingenting...)
mastermind Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Ikke alle ser noe til denne slimproopen. Den er hvit eller blank. Kan komme tidlig. Min (evt deler av den) gikk i uke 30, og gikk igjen i uke 39. Har fremdeles ingen tegn på at det nærmer seg fødsel. Mange blir veldig opphengt i denne, men den betyr egentlig veldig lite når det gjelder om fødsel nærmer seg eller ikke.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Håper dette er tilfelle til meg også!!!
påhanigjen79 Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 e det mye slim da? syns at jeg har opplevd flere gang at det kommer litt slim når jeg tørker meg etter toalett besøk!
trebarnsmamma84 Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 eg har slim kvar gang eg er på toalettet eg....merkeleg....
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 Jepp! det var mye ja.... måtte tørke flere ganger før jeg følte at jeg var tørr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå