sedira Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg fikk seriøst sjokk da jeg så prislista til fame etter fotografering av sønnen min! ikke søren om jeg kjøper noe fra dem. Har dere noe erfaring med studio g eller fotograf langø? vet dere hvor mye de koster å hva man får for pengene der? håper på svar (samme innlegg som på skravle)
fox`y Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg er veldig fornøyd me studio g,brukt de til begge mine gutter. er med i knøtteklubben. så da får mann gratis fotografering når barnet er ca 6 mnd og før fylte 2 år. blir fine bilder å de er ikke så dyre. har sorte rammer med 3 bilder 18x18 av begge mine gutter jeg. betalte 1000 kr for d:) med 2 mann ville jeg ha me alle bilda de tok av han så da ble d 1800 kr. men syns ikke d er så dyrt.
sedira Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Det er jo ikke dyrt i det hele tatt det!!!! da blir det sikkert studio g på meg også. på fame skulle de ha nesten 3000kr for et bilde på 14 ganger 18 cm(med paspatur)
fox`y Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 huff d var dyrt ja:/ de er veldig flinke på heimdal syns jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå