Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Skulle bare innom Princess for å handle helseteppe. Endte opp med 3 helsetepper, ett fleecepledd, to sengesett, 10 kluter, 4 laken, en dundyne til vugge/vogn og en dyne til sprinkelseng. Og en pute til den dagen ungen begynner med det. Og i posten lå det en kul pysjamas fra rockmybaby.no I tillegg skinner solen! Dette er en deilig tid!
C@milla *EMIL* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 guri, må visst på princess eg og imorgon!!
Sannellerslik? Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 hehehe:) jeg gikk litt amok på princess idag jeg også kjøpte dyne (selv om vi har 2 fra før;)) , 2 dynetrekk, 4 smekker, 4 kluter og 3 jerseylaken.. jeg skulle egentli bare inn for å kike litt;) men er jo gøy også da!:-) man trenger det jo:) er du langt på vei?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, og hadde nok kommet ut med mye mer hvis jeg visste om det blir prins eller prinsesse. Det meste er liksom enten rosa eller blått, eller med hest eller bil. Hehe. Må nøye meg med nøytrale ting jeg, lille ville ikke røpe seg for oss.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 var innom nettbutikken til princess igår,skulle bare se,og endte opp med 1 helseteppe,dyne til vogn,laken,sengesett og 10 kluter:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 ja det er farlig når vi først begynner, hehe:) har kjøpt masse klær og har fått helseteppe og noen smekker til han/hun blir større.. så noen kjempesøte ting på princess den ene dagen, men nå skal jeg klare å skjerpe meg litt til UL er over, så vi vet at alt står bra til og kanskje hvilket kjønn det er;) har ikke termin før i slutten av september så det er enda en stund igjen;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå